Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@17:41:11 GMT

تفاوت بین جوراب طرح‌دار خاص و ساده و موارد استفاده‌ آن

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۸۸۹۷

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 چه زمانی جوراب طرحدار بپوشیم و چه زمانی نپوشیم، جوراب‌های خود را چگونه با لباس خود ست کنیم، چه جوراب‌هایی طرح‌دار خاص محسوب می‌شوند و چه جوراب‌هایی زشت و زننده؟ در این ویدیو به این سوالات پاسخ داده خواهد شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: خانم ها و آقایان سبک زندگی جوراب جوراب رنگی جوراب طرح دار جوراب ساده socks BOLD SOCKS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بازرس کل کردستان نسبت به اخذ زیرمیزی توسط بعضی از پزشکان

بازرس کل استان کردستان گفت: اگرچه عمده پزشکان و کادر درمان افرادی دلسوز هستند اما در پاره‌ای از موارد شکواییه‌هایی مبنی بر اخذ وجوه مازاد و زیرمیزی توسط تعداد محدودی از پزشکان گزارش می‌شود که ضمن هشدار جدی به این اشخاص، از عموم مردم تقاضا داریم موارد تخلف را از طریق سامانه ۱۳۶ گزارش دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان کردستان، عیسی هواسی امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در جریان بازدید سر زده از بیمارستان کوثر سنندج، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان کوثر، تذکرات لازم جهت تکریم هرچه بیشتر بیماران و همراهان، تسریع در رسیدگی به بیماران اورژانسی، تاکید بر انجام همه خدمات قابل ارائه به بیماران از جمله سونوگرافی و ام آر آی، افزایش دقت در عملیات تریاژ، رعایت دقیق‌تر بخش‌نامه ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، لزوم پذیرش بیماران با وزن بالای ۱۰۰ کیلوگرم در بخش ام آر آی و همچنین عدم اخذ هزینه‌های مازاد بر موارد قانونی از مصدومان حوادث و تصادفات را به مسئولان مربوطه تاکید کرد.

وی در ادامه ضرورت استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌ها و فضای مناسب بیمارستان کوثر در افزایش سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مردم استان، ارتقای درآمدهای حوزه توریسم درمانی جهت افزایش بهره‌وری و منابع مالی جهت ایجاد بخش‌های جدید و به‌روز رسانی تجهیزات پزشکی و همچنین استفاده از ظرفیت بخش VIP این بیمارستان را بسیار حائز اهمیت دانست.

بازرس کل استان کردستان با تاکید ویژه بر لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی در انجام اعمال جراحی و بیمارستانی، تصریح کرد: اگرچه عمده پزشکان، جراحان و کادر درمان افرادی دلسوز و دغدغه‌مند جامعه هستند، اما در پاره‌ای از موارد، شکواییه‌هایی مبنی بر اخذ وجوه مازاد و به اصطلاح زیر میزی توسط تعداد محدودی از پزشکان و ایراد آسیب به وجه حوزه بهداشت درمان گزارش می‌شود که ضمن هشدار جدی به این اشخاص، از عموم مردم تقاضا داریم موارد تخلفات و سو جریانات را از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۶ به سازمان بازرسی کل کشور منعکس کنند.

هواسی، افزایش تعداد کادر درمانی و توجه ویژه به جبران زحمات و مطالبات به حق این قشر را موجب بهبود خدمت رسانی و افزایش تمرکز این قشر زحمتکش در انجام رسالت خطیر خود دانست و از آمادگی بیش از پیش بازرسی کل استان جهت همکاری در حل مشکلات و معضلات حوزه بهداشت و درمان استان کردستان خبر داد.

کد خبر 739438

دیگر خبرها

  • ثبت ۳۳ هزار و ۹۰۰ شکایت در سامانه ۱۹۰
  • برای حفظ کاهش وزن افراد در ماه رمضان موارد زیر باید رعایت شود
  • تفاوت لوله گالوانيزه با لوله فلكسيبل
  • تفاوت نفتکش با کشتی های حمل گاز LNG را بدانید (فیلم)
  • تفاوت همدلی با همدردی چیست؟
  • تفاوت آرژانتینِ بدون مسی و آرژانتینِ مسی!‏
  • ۳ تفاوت را پیدا کنید
  • هشدار بازرس کل کردستان نسبت به اخذ زیرمیزی توسط بعضی از پزشکان
  • میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است ؟
  • میزان تفاوت تحصیلات زن و شوهر تا چه اندازه مطلوب است؟