Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@13:24:25 GMT

افتتاح ۳۳ طرح توسعه ای در استان آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۹۱۴۷

افتتاح ۳۳ طرح توسعه ای در استان آذربایجان شرقی

خبرگزاری شبستان: رئیس‌ جمهور به طور همزمان طرح های مختلفی را در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح و دستور آغاز عملیات اجرایی تعدادی دیگر را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در تبریز، در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های صنعتی و زیربنایی که روز سه‌شنبه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، وزرا و مسئولین مربوطه از محل پروژه‌ها، گزارشی را ارایه کردند و سپس رئیس جمهور دستور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح توسعه آهنگری تراکتورسازی، شهرک کارآفرینان آذر، طرح توسعه مجتمع فولاد ظفر، طرح اکتشاف معدنی زرکاوان ارسباران، طرح جلفا چوب، طرح‌های مربوط به توسعه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات، طرح 500 هکتاری شبکه فرعی آبیاری و زهکشی، بیمارستان 64 تختخوابی سوختگی سینا، احداث 41 خانه بهداشت و مراکز غربالگری سرطان از جمله طرح‌ها و پروژه‌هایی بود که با اعتباری حدود 3 هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و با دستور رئیس جمهور افتتاح شدند.

در این مراسم با دستور رئیس جمهور همچنین عملیات اجرایی 7 طرح صنعتی مجموعه شیرین‌ عسل، طرح توسعه کشت و صنعت و دامپروری، ایجاد زنجیره کارخانه آرد، طرح دامپروری و بیمارستان هزار تخت خوابی تبریز، آغاز شد.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم نیز تفاهم‌نامه ایجاد صندوق پژوهش و فناوری، تفاهم‌نامه چند جانبه بهبود فضای کسب و کار اقتصاد دانش بنیان و تفاهم‌نامه دو جانبه همکاری مشترک بین صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در حضور رئیس جمهور به امضاء رسید.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مسابقات بین المللی قرآن قرآن کریم دولت قرآن مسجد آذربایجان شرقی سبک زندگی اسلامی دریاچه ارومیه اردبیل سفر رییس جمهور تبریز افتتاح پروژه ها کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ ساخت مجتمع پرورش ۲۰۰۰ رأسی اسب در شهرکرد بر زمین خورد و عملیات اجرایی آن آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، با حضور نماینده شهرکرد بن سامان و فرخشهر در مجلس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار شهرکرد و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ ساخت مجتمع پرورش2000 رأسی اسب در شهرکرد بر زمین خورد و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

از سال 98 این طرح شروع شده و سال 1400 موافقت اصولی آن اخذ شد تا در حدود 30 هکتار، مجتمع پرورش اسب با ظرفیت 2 هزار و 28 رأس ساخته شود، همچنین ظرفیت مولد این طرح 882 رأس اسب است.

به گزارش تسنیم مجموعاً 81 پلاک 900 متری در این مجتمع پرورش اسب مستقر می‌شود تا اشتغال 400 نفر به طور مستقیم و 1200 نفر را به طور غیرمستقیم به همراه داشته باشد.

هزینه اجرای کامل این طرح در شهرکرد حدود 15 هزار میلیارد ریال است و قرار است در این مجتمع نژادهای خالص ایرانی مانند اسب دره شوری، کرد، عرب و ترکمن، پرورش یابند. بر اساس بررسی‌ها، این مجتمع ظرفیت بیش از 75 درصد اسب استان را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/7540

 

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله