Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@23:43:58 GMT

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه گرگان تکریم و معارفه شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۹۴۶۶

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه گرگان تکریم و معارفه شد

عصر روز گذشته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گرگان تکریم و معارفه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ صبح امروز طی مراسمی نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گرگان با حضور نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا معارفه شد.

 حجة الاسلام علیرضا ریاحی به عنوان نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان از طرف دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا انتخاب شد و از زحمات حجة الاسلام حاجی نجفی تدیر و تشکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجة الاسلام غفور حاجی نجفی پیش از این که این مسئولیت را بر عهده داشت به عنوان سمت جدید، مسئول نمایندگی تیپ مردم پایه شصت کلاء شد.

در این مراسم سرهنگ سید علی مهاجر ضمن تقدیر و تشکر از حجة الاسلام حاجی نجفی اظهار کرد: حجة الاسلام حاجی نجفی به عنوان استادی گرانقدر در این ناحیه زحمات و تلاش های بسیاری را به دوش کشیده اند و به عنوان پدری دلسوز ما را یاری کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان همچنین با عرض خوش آمدگویی خدمت نماینده جدید ولی فقیه سپاه گرگان ادامه داد: بسیار خرسندیم که حجة الاسلام ریاحی در جمع ما و بسیجیان گرگان اضافه شده اند، ریاحی فردی پرکار و پر تلاش است، انشاء الله در این ناحیه بتوانیم موفقیت روز افزون نصیب ما شود.

گفتنی است، حجة الاسلام ریاحی پیش از این به عنوان مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان بود که قرار است حجة الاسلام رجنی جایگزین او شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: کار و تلاش کارگران مایه استقلال جمهوری اسلامی و سرافرازی مردم غیور کشورمان در جهان است، معلم و کارگر ۲ قشری هستند که در عرصه تعلیم‌وتربیت و کار و اشتغال، جامعه را به پیش می‌برند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه معلمی شغلی شریف و شغل انبیاء الهی است، ابراز کرد: معلمان که توان خود را برای تعلیم و تربیت جامع به کار گرفته‌اند، جایگاه، منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد زیرا اگر جایگاه معلم و نقشی که در تربیت نسل‌های مختلف دارد مورد تکریم قرار گیرد، جامعه‌ای آگاه به دانش و با تربیت دینی و اسلامی خواهیم داشت که در عرصه‌های مختلف پیش رونده خواهد بود.

حجت الاسلام کریمی تبار با گرامیداشت نام و یاد شهید مطهری، گفت: شهید مطهری، انسانی بود که در عرصه حوزه‌های علمیه و دانشگاه پیشگام بود و با استدلال خود بهترین مدافع انقلاب بود و دشمنان تاب پاسخ‌گویی به بیانات او را نداشته‌اند و در نهایت او را نشانه گرفتند، اما شهادت ایشان به‌عنوان روز معلم در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه با اشاره اجرای عملیات غرورآفرین وعده صادق، گفت: آمریکا، رژیم غاصب اسرائیل و هم‌پیمانان آن‌ها نتوانستند عکس‌العمل دفاعی در برابر این سیلی محکم جمهوری اسلامی نشان بدهند، عملیات وعده صادق سیلی محکم ولایت فقیه و مظلومان و آزادیخواهان جهان، بر چهره صهیونیست کودک کش بود که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را به نمایش گذاشت.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه از تأمین معیشت و کسب‌وکار به‌عنوان فضل خداوند یاد شده است، تصریح کرد: چنین تعبیری، اهمیت اقتصاد و معیشت در جامعه را مشخص می‌کند، خداوند می‌فرماید کار کنید، دنبال تأمین معیشت باشید و چرا که تأمین معیشت در اجرای دستور خداوند متعال عبادت است.

کد خبر 6089129

دیگر خبرها

  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا