Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@03:20:32 GMT

612 مورد بازرسي از واحدهاي توليدي انجام شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۹۴۸۳

612 مورد بازرسي از واحدهاي توليدي انجام شد

خبرگزاري آريا - زاهدان - ايرنا - مديرکل استاندارد سيستان و بلوچستان گفت: 612 مورد بازرسي و بازديد فني سال گذشته توسط اين نهاد از واحدهاي توليدي، خدماتي، آزمايشگاه هاي همکار و تاسيسات سيلندر پرکني اين استان انجام شده است.

اسماعيل عاقلي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در اين بازديد 30 پروانه کاربرد علامت استاندارد در سيستان و بلوچستان تعليق و 37 پروانه نيز به دليل دست نيافتن به شرايط کيفي باطل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: همچنين در اين مدت 6 هزار و 671 نمونه برداري از انواع کالاهاي توليدي، صادراتي و وارداتي در سيستان و بلوچستان انجام شد.
وي افزود: اين نمونه برداري ها در آزمايشگاه هاي اداره کل استاندارد استان و آزمايشگاه هاي همکار زير پوشش مورد آزمون، ارزيابي و انطباق با استانداردهاي ملي و مورد قبول قرار گرفتند.
مدير کل استاندارد سيستان و بلوچستان گفت: از اين تعداد آزمون 143 مورد با استانداردهاي مربوطه انطباق نداشت.
به گزارش ايرنا استان سيستان و بلوچستان با وسعتي حدود 187 هزار و 502 کيلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) بر اساس سرشماري نفوس و مسکن سال 95 با 19 شهرستان افزون بر 2 ميليون و 775 هزار نفر جمعيت دارد.
7316**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد گفت: در سال گذشته، هزار و ۳۸۰ کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل روکش آسفالت شده که از این میزان روکش آسفالت انجام شده، ۶۷۲.۵ کیلومتر با استفاده از توان ماشین آلات راهداری توسط این اداره کل به صورت امانی انجام شده که موجب صرفه جویی ۶ هزار و ۷۲۲ میلیارد ریالی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از مجموع ۶۷۲.۵ کیلومتر روکش آسفالت که به صورت امانی انجام شده، میزان ۳۱۲ کیلومتر به محورهای شریانی ،۲۴۱ کیلومتر محورهای فرعی و ۱۱۹.۵ کیلومتر به محورهای روستایی استان اختصاص داشته است.

کرد خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ با توجه به اینکه نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه ها در کاهش تصادفات جاده ای نقش بسزایی دارد، تعداد هفت نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال به طور کامل رفع شده است.

شایان ذکر است استان سیستان و بلوچستان دارای بیش از ۱۱ هزارو ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت ترانزیتی وجود بندر چابهار و پایانه های مرزی روکش آسفالت محورها می تواند نقش مهمی را در بهبود و سرعت مبادلات اقتصادی منطقه و ایمنی کاربران جاده ای ایفا کند.

کد خبر 6093830

دیگر خبرها

  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی ظرفیت‌های تولیدی وصادراتی سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ معرفی می شود