Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:41:00 GMT

گرمخانه ها، تنها یک مُسکن

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۹۶۸۳

گرمخانه ها، تنها یک مُسکن

قزوین-ایرنا-هفته نامه مینودر قزوین در شماره جدید خود مطلبی را با تیتر گرمخانه ها، تنها یک مسکن آورده که به موضوع کارتن خواب ها و مسایل آنها پرداخته است.

در این گزارش، کارشناس دفتر اعتیاد بهزیستی شهرستان قزوین درباره اهم اقدامات انجام شده برای کارتن خواب ها به خبرنگار مینودر گفت: برای بهبود وضعیت کارتن خواب ها چندین اقدام در دستور کار بهزیستی قرار دارد که یکی از این اقدامات اسکان در گرمخانه است و تنها گرمخانه شهرستان با ظرفیت 30 تخت آماده ارائه خدمات به کارتن خواب ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاطمه نوری افزود: در این گرمخانه این افراد با مراجعه و دریافت یک وعده غذای گرم و شرکت در کلاس های آموزشی از ساعت 7 شب تا 8 صبح می توانند از خدمات این مراکز بهره مند شوند.
این کارشناس ارشد روانشناسی بالینی ادامه داده است: همچنین یک تیم امدادرسان سیار با گشت زنی در پاتوق ها وضعیت این افراد را بررسی کرده و خدماتی که در گرمخانه ارائه می شود را هم در این پاتوق ها به کارتن خواب ها ارائه می دهند.
این هفته نامه همچنین در نخستین شماره خود در سال جاری گزارش های دیگری را نیز با عناوین اوتیسم و بغض های پنهان یک خانواده، غفلت از سلامت روان در جامعه، معضلی به نام سگ های بلاصاحب در شهر و بخور نخورهای بهاری به چاپ رسانده است.
هفته نامه مینودر، نشریه سیاسی و اجتماعی، فرهنگی و ورزشی قزوین است که به سردبیری عاطفه مشایخی منتشر می شود.
7388/8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ديگر رسانه ها نشريه هفته نامه مينودر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود. 

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

دیگر خبرها

  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر