Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@01:35:00 GMT

ورود سامانه بارشی به کشور در روز جمعه 7 اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۹۸۲۸

ورود سامانه بارشی به کشور در روز جمعه 7 اردیبهشت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان، با اشاره به تمرکز سامانه بارشی طی سه‌شنبه 1397/2/4 در شمال‌شرق کشور، گفت: «در شمال‌شرق و بخش‌هایی از شرق بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود و بارش در نیمه شمالی خراسان‌رضوی شدت بیش‌تری خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او فزود: «طی این روز در برخی مناطق شرق و جنوب‌شرق کشور وزش باد شدید و کاهش دید افقی دور از انتظار نمی‌باشد و این سامانه اواخر وقت سه‌شنبه از کشور خارج شده و روز چهارشنبه 1397/2/5 در غالب مناطق کشور جو نسبتاً آرام بوده و روند افزایش دما را خواهیم داشت.»

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور روز پنج‌شنبه 1397/2/6 در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل و شمال زنجان، ارتفاعات البرز ابرناکی، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی نمود.

به گفته این مسئول، جمعه سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود که سبب رگبار و رعد و برق در نوار غربی و جنوب کشور خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش باران پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی رعد و برق سازمان هواشناسی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان

بهروز مرادپور با اشاره به ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان ، اظهار داشت: در قالب این سامانه، بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خطر صاعقه، احتمال خیزش گردوخاک برای استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی برای اغلب نقاط استان خواهد بود، عنوان کرد: این سامانه بارشی تا بعدازظهر سه‌شنبه در استان ادامه فعالیت خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی لرستان با اشاره به لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، احتمال ایجاد رواناب و آب‌گرفتگی معابر، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی و… در استان، بر لزوم احتیاط در تردد به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوه‌نوردی، عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست، احتیاط عبور عشایر و چرای دام در نواحی کوهستانی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم تأکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • ورود سامانه بارشی به کرمانشاه
  • ورود سامانه بارشی جدید به فارس
  • تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه + فیلم
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان / ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه