Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ اولین جلسه ستاد بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با حضورخلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، معاونین و رؤسای هیئت های ورزشی در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد .

خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در ابتدای جلسه گفت: در راستای تحقق برنامه ششم توسعه، استان زنجان در ارتباط با سهمیه ورزشکاران وکسب مدال در بازیهای آسیایی 2018 به استانی پیشرو و الگویی مناسب برای سایر استان ها تبدیل خواهد گردید و گوی سبقت از بسیاری از استان های دیگر را خواهد ربود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : با اتکا بر ارزشهای اصیل اسلامی، فرهنگی، سخت کوشی هیات های ورزشی استان و خلاقیت و تدبیر مسئولین امر، امید می رود وپیش بینی می شود 50 سهمیه ورزشکار و 7 تا 10 مدال در بازیهای آسیایی و 15 تا 20 مدال در پاراآسیایی 2018 جاکارتا کسب نماید.

خلیلی در ادامه با اشاره تعامل و همکاری تنگاتنگ اداره ورزش وجوانان وشهرداری و شورای شهر زنجان در راستای توسعه ورزش و پیشبرد برنامه ها اظهارکرد: در همین راستا درروزهای آینده جلسه ای با شهردار  زنجان و اعضای شورای شهرخواهیم داشت و هیات های ورزشی باید از اعتبارات و کمک هایی که به آن ها شده در راستای استعدادیابی وارتقای سطح رشته های ورزشی مختلف و تشویق ورزشکاران حاضر در اردوهای تیم های ملی کمک های مالی در جهت تأمین وسایل و تجهیزات تمرینی اختصاص دهند،

وی افزود:همچنین با هماهنگی فدراسیون های مختلف میزبانی اردو ها بویژه اردوهایی که در آن ها از استان نماینده داریم را داشته باشیم.

انتهای پیام/ن

اولین جلسه ستاد بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ اسماعیلی گفت: این شبکه‌ها در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، محیط زیست، سلامت اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی (حاشیه نشینی و اعتیاد)، فعالیت‌های جهادی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، دانش بنیان و نوآور، امداد و نجات، ازدواج و جوانی جمعیت، گفتمان دینی و جهاد تبیین، فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش، کارآفرینی و اشتغال پذیری و شبکه نشاط و اوقات فراغت تشکیل شده است.

وی افزود: توانمندسازی و ارتقای تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد از مهمترین اهداف این شبکه هاست.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان زنجان همچنین ادامه داد: هم افزایی، گردهمایی، تشریک تجارب و اطلاعات در خصوص محور مشترک فعالیت از جمله فرصت‌هایی است که این شبکه‌ها در اختیار جوانان قرار می‌دهند.

اسماعیلی در توضیح ساختار این شبکه ها، گفت: هر کدام از این شبکه‌ها دارای یک دبیرخانه ملی در یکی از استان هاست و تمامی شبکه‌ها در تمامی استان‌ها دبیرخانه استانی دارند.

وی ادامه داد: زنجان به عنوان استان معین و دبیرخانه ملی شبکه کارآفرینی و اشتغال پذیری جوانان انتخاب شده و یکی از دبیران سمن‌های جوانان استان، دبیر ملی این شبکه است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در خصوص برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی تشکل‌های جوانان، افزود: این انتخابات در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت امسال در استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است