Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی شهادت «صالح علی الصماد» رئیس مجلس سیاسی یمن را به جهان اسلام، ملت غیور یمن، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله و همه مبارزان شریف جهان تسلیت گفت. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی شهادت «صالح علی الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن را به جهان اسلام، ملت غیور یمن، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله و همه مبارزان شریف جهان تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» در این پیام، آورده است: جنایت ترور شهید الصماد قلبهایمان را به درد آورد، اما ما یاری‌گر ملت یمن و هر مستضعفی در منطقه و جهان خواهیم ماند.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار شهید صالح الصماد در جبهه مقاومت، تصریح کرد: این شهید خاری در گلوی آل سعود و سران آمریکا، انگلیس و هم‌پیمانان‌شان بود و جنایت ترور او سبعیت و وحشی‌گری آنان را به جهان ثابت کرد.
دبیرکل نُجَباء ضمن تاکید بر اصل جهاد و ایستادگی بر ارزش‌های جهادی، آن را تنها راه پیروزی مقابل دشمنان خواند و خاطرنشان ساخت: بدانید که ما در کنار ملت شریف یمن خواهیم ایستاد و از خداوند متعال می‌خواهیم که بر این ملت منت نهاده و پیروزی سریع و فتح مبین را نصیب آنان کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) برادرزاده هنیه هم به شهادت رسید

محمد عبدالکریم هنیه برادرزاده اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در بمباران محله شیخ رضوان در شهر غزه توسط جنگنده‌های اسرائیلی به شهادت رسید. از آغاز جنگ در غزه تاکنون بیش از ۶۰ نفر از اعضای خانواده هنیه از جمله شماری از فرزندان و نوه‌های او به شهادت رسیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # حماس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پیام معاون رئیسی به اسرائیل: اگر مرتکب خطا شوید، به شدت پاسخ خواهیم داد
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • بقیع گوشه ای از تاریخ اسلام است/ ضرورت شناساندن آن به جهان
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • (ویدئو) برادرزاده هنیه هم به شهادت رسید
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • پیام دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»