Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران ، یک فقره از این پرونده ها با موضوع مطالبه طلب به مبلغ 12 میلیون تومان در شعبه اول و 3 فقره پرونده مالی دیگر در مجموع به مبلغ 35 میلیون تومان در شعبه چهارم شورای حل اختلاف بخش رودهن با تلاش اعضاء آن شعب به سازش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


​52 فقره پرونده سازشی در شعبات اول تا هفتم شورای حل اختلاف بخش رودهن در فروردین امسال به همت اعضاء به سازش مختوم شد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد

منصور انصاری  اظهار کرد: پرونده خرید و فروش سوخت قاچاق به میزان ۳۴ هزار و ۸۲۰ لیتر به ارزش ۱۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال در شعبه نهم بدوی و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زاهدان بررسی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به محتویات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۳۰ میلیارد و ۹۶۱ میلیون ریال معادل ۲ برابر ارزش سوخت جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: شعبه با توجه به اینکه ارزش خودرو حامل بیش از سوخت‌های کشف شده است، متهم را به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت ۴۶ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی عنوان کرد: ماموران نیروی انتظامی این میزان سوخت در محور نهبندان-زاهدان از یک دستگاه خودرو کامیون کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد
  • پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد
  • سازش در پرونده قتل در پویش «به حرمت امام علی(ع)»
  • سازش پرونده قتل در دزفول
  • صلح و سازش یک پرونده قتل در دزفول
  • سازش در پرونده قتل پس از ۵ سال در دزفول
  • ایجاد مصالحه در بیش از ۲۱هزار پرونده شوراهای حل اختلاف درهرمزگان
  • سازش پرونده قتل با پویش به حرمت امام علی (ع) می بخشم در دزفول
  • ۱۲ محکوم در استان سمنان سال گذشته از قصاص نفس رهایی یافتند
  • ۴۶ درصد از پرونده‌های شورای حل اختلاف استان هرمزگان منجر به مصالحه شده است