Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تلاش نیروهای امدادی 4 گردشگر مفقود شده‌ در «کوه قارون» خوزستان نجات پیدا کردند.

ایران آنلاین /«صادق سلامت»، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان اظهار داشت: 4 گردشگر محلی که در منطقه عشایری صعب‌العبور «دره دراز» کوه قارون مفقود شده بودند، سرانجام طی عملیات امداد هوایی جمعیت هلال‌احمر خوزستان نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این عملیات تیم امداد و نجات که شامل نماینده مدیرعامل هلال‌احمر خوزستان، مسئول عملیات امداد و نجات، 4 نجاتگر و2 نفر راهنمای محلی بودند، پس از یک ساعت گشت هوایی، محل دقیق استقرار مفقودشدگان را با توجه به آتش کوچکی که روشن کرده بودند، شناسایی و اقدام به نجات آنان کردند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان افزود: حال عمومی 3 تن از نجات‌یافتگان که همگی مرد و بین ۴۰ تا ۶۰ سال دارند، مطلوب گزارش شده است، تنها حال یک تن از آنان مساعد نبود که به وسیله آمبولانس هلال‌احمر به مرکز درمانی انتقال یافت./ ایسنا


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های امداد و نجات همگانی به بیش از ۳۱ هزار نفرتوسط مربیان داوطلب هلال احمر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:آموزش‌های ایستگاهی و مخاطرات شایع و آموزش مهارت‌های امدادی به بیش از ۳۰ هزار نفر در پست‌های خدمات یکپارچه نوروزی هلال احمر انجام شد.

وی افزود:محبوبی مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه در طرح نوروزی ۱۴۰۳ به ۳۰۶۵۴ نفر در پست‌های خدمات یکپارچه نوروزی آموزش‌هایی از جمله اصول احیای قلبی و ریوی و آشنایی با انواع پانسمان و بانداژ، آموزش مخاطرات شایع مانند زلزله و نحوه پناه گیری توسط ۷۰ مربی داوطلب ارائه شد، افزود در همین طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان به تعداد ۸۲۳ نفر از نمازگزاران در مساجد و حسینیه‌ها نیز آموزش‌های کمک‌های اولیه و مخاطرات توسط ۵۰ مربی ارائه شد.

دیگر خبرها

  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های امداد و نجات همگانی به بیش از ۳۱ هزار نفرتوسط مربیان داوطلب هلال احمر آذربایجان غربی
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان
  • پیدا شدن جسد گردشگر گم شده در جنگل‌های ساری
  • برخورد دو خودروی ایسوزو و کامیون در جاده بجنورد-آشخانه