Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سید محمدرضا موسوی خواه درمورد توزیع بنزین یورو چهار در کلان شهرها و شهرهای کشور گفت: به غیر از هشت کلان شهری که در آن ها بنزین یورو چهار توزیع می شود، تا پایان سال بنزین یورو چهار در ۱۵ شهر توزیع می شود.

وی افزود: این شهرها شامل شهرهایی در مسیر استان خراسان رضوی، شهرهایی از بندرعباس تا اصفهان، اصفهان تا خوزستان و تهران تا خوزستان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در حال حاضر نیز بنزین یورو چهار در برخی از شهرهای مذکور توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از توزیع نفت گاز یورو چهار تا دوماه دیگر در سراسر کشور خبر داد و گفت: تا دو ما دیگر توزیع نفت گاز یورو چهار در جایگاه های کل کشور اجرایی می شود.

بر اساس این گزارش، علیرضا صادق آبادی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در آخرین نشست خبری خود درباره تولید بنزین یورو ٤ در پالایشگاه‌های اراک، تبریز، اصفهان و آبادان توضیح داد: در این پالایشگاه‌ها روزانه ٣٢ میلیون لیتر بنزین یورو ٤ تولید می‌شود که میانگین تولید روزانه پارسال ٢٨ میلیون لیتر بوده است، همچنین مقدار تولید بنزین یورو ۵ در پالایشگاه ستاره خلیج فارس ۱۲ میلیون لیتر در روز است.

بر این اساس مجموع تولید بنزین یورو ۴ در پالایشگاه اراک ۱۷ میلیون، در پالایشگاه تبریز ۱.۵ میلیون لیتر، در پالایشگاه اصفهان ۱۲ میلیون لیتر و در پالایشگاه آبادان ۱.۵ میلیون لیتر است.

وی درباره تولید نفت‌گاز یورو ۴ توضیح داد: تولید نفت‌گاز یورو ۴ در پالایشگاه‌های تهران، اراک، اصفهان و لاوان روزانه ٢٨ میلیون لیتر است که میانگین روزانه تولید در سال ۹۶، ٢٦ میلیون لیتر بوده است؛ حجم تولید گازوئیل به ۱۰۵ تا ۱۱۰ میلیون لیتر افزایش می‌یابد که ۷۰ میلیون لیتر از آن یورو ۴ خواهد بود.

به اشتراک گذاری کد خبر : 3268081504366880240 برچسب‌ها : بنزین یورو چهار نفت گاز یورو چهار توزیع بنزین یورو۴ در همه جایگاه‌ها تا دوماه آینده لینک کوتاه : . اخبار پیشنهادی از سراسر وب

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها پسر متجاوز به ۶ زن اعدام شد تیغ نان سنگک گلوی زن را برید +عکس خواستگاری از ستاره فوتبال در ورزشگاه! (عکس) جنایت هولناک پدر مقابل چشم کودکان +عکس توضیحات رئیس پزشکی قانونی استان تهران در خصوص یک مومیایی اظهارات عجیب مرد بساز بفروش در پرونده سیاه کشف کشتی دست‌ نخورده در یک دریاچه +تصاویر نجات مربی شنا از مرگ برای سومین بار! +عکس بهترین زمان برای خرید مسکن مرگ باز هم به ورزش حمله کرد لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها تجاوز به طبس نوعی کودتا بود/ شکست آمریکا در طبس عنایت خاصه الهی دوربین مخفی چندش آور نحوه ساخت شمشیر سامورایی استفاده‌های متفاوت از فرغون که تاکنون نمی‌دانستید عاقبت مرگبار رانندگی جوان 23 ساله در لاین مخالف بزرگراه جراحی آسان مفاصل با عوارض کم، به کمک دستگاه‌های ارتروسکوپی نظر مراجع درباره آشنایی دختر و پسر در سایت‌های همسریابی زلزله مهیب در ترکیه / ساختمان‌ها فرو ریختند بهترین زمان برای خرید مسکن تثبیت نام خلیج فارس با ابزار فرهنگی هنری/ رئوس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس از زبان دبیر این جشنواره آخرین مطالب همه سایت 10:25 ثبت ۲۰ طلاق در هر ساعت / کاهش «ازدواج‌»های ثبت شده 10:25 سالروز شکست آمریکا در طبس +عکس 10:24 توزیع بنزین یورو۴ در همه جایگاه‌ها تا دوماه آینده 10:00 سناریوی 3 دوست برای قتل مرد پولدار 09:23 حمایت دبیر کل سازمان ملل متحد از برجام 09:23 گزارش AFC از رکوردهای ایران در جام ملت ها ؛ از رکورد دایی تا 100 هزار تماشاگر 09:16 رونالدوی 33 ساله، دونده ترین بازیکن لیگ قهرمانان اروپا 09:16 اختلاف کامیابی نیا و بیرانوند جدی است! 09:14 ۷ محور تا اطلاع ثانوی مسدود است 09:10 ترامپ از شکست آمریکا در طبس عبرت بگیرد فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید × جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بنزین یورو چهار نفت گاز یورو چهار توزیع بنزین یورو۴ در همه جایگاه ها تا دوماه آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۷۰ میلیون لیتر  مواد سوختی در روستا‌های کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر تعاونی روستایی استان گفت:  این مواد سوختی شامل گازوئیل، بنزین، نفت سفید و گاز مایع است که بیشترین درصد توزیع را گازوئیل برای تامین سوخت ماشین آلات کشاورزی به خود اختصاص داده است.
مدیر تعاون روستایی استان افزود: توزیع انواع مواد سوختی در بین روستاییان و تولیدکنندگان روستایی یکی از مهم‌ترین وظایف شبکه تعاون روستایی است.
صفایی گفت: توزیع سوخت با هدف حمایت از تولیدکننده و ماندگاری روستاییان در روستا‌ها و کاهش مهاجرت آنان صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • تولید بیش از ۱۸ میلیارد مترمکعب گاز در پالایشگاه فجر جم طی سال ۱۴۰۲
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان
  • تامین و توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان
  • توزیع بیش از ۷۰ میلیون لیتر  مواد سوختی در روستا‌های کرمانشاه
  • آثار منفی کاهش تولید پالایشگاه‌های نفت بر ارزش صادرات روسیه