Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@07:46:10 GMT

جانبازان سند زنده حقانیت انقلاب اسلامی هستند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۰۵۴۳

جانبازان سند زنده حقانیت انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درمهدیشهر،طی مراسمی فرماندهی سپاه ناحیه مهدیشهر ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه وجمعی از پاسداران از پایگاه شهید کلاهی درجزین دیدار کردند.

در این دیدار،سرهنگ حسن ذوالفقاری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وگرامی داشت یاد وخاطره شهدا وامام راحل اظهارکرد:خانواده شهدا فرزندان غیور وغیرتمند خود را زمانی که کشور به آنها نیاز بود در راه اسلام وانقلاب تقدیم نموده ودرحقیقت این اجری بی پایان درنزد خداوند می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                                                                           

ذوالفقاری گفت:جانبازان قهرمانان واقعی وهمیشگی این مرز وبوم هستند که سند زنده حقانیت انقلاب اسلامی ودر واقع اسناد غیر قابل انکار حضور نیرومند جوان های ارزنده وانقلابی ما درجبهه وپشت جبهه هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر درادامه ضمن تقدیراز شجاعت های خالصانه شهداوپاسداران درعرصه جنگ درزمان دفاع مقدس،برتلاش برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت درجامعه ورفع مشکلات این اقشارتاکید کرد.

وی درادامه گفت:جانبازان با الهام از کردار ومنش جانباز کربلا حضرت عباس(ع)درس فداکاری وشجاعت ووفا آموخته ودرعمل نیز آن رابه اثبات رساندند.

ذوالفقاری افزود:جانبازان در راه دفاع از ارزشها واهداف مقدس اسلام تاپای جان ایستادندوبااهدای بخشی از وجود خود از حریم اسلام محافظت کرده وحماسه ای جاوید آفریدند.

وی خاطرنشان کرد:جانبازان امروز نیزبا حضور درصحنه های مختلف سیاسی ،فرهنگی ،علمی از ارزش ها واهداف انقلاب اسلامی دفاع نموده وبا عمل به دستورات واحکام الهی،الگوی شایسته ای برای جوانان وهمه مردم انقلابی به شمار می آیند.

وی همچنین به سخنی از مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند«جانبازان انسان هایی هستند که در سخت ترین دوران کشور شرف ؛شجاعت وتعهد خود راثابت نمودند ٰ؛آنها شهیدان زنده انقلاب اسلامی هستند وبه آنها افتخار می کنیم.»

/files/fa/news/1397/2/5/1670222_855.jpg /files/fa/news/1397/2/5/1670223_194.jpg /files/fa/news/1397/2/5/1670224_256.jpg /files/fa/news/1397/2/5/1670225_592.jpg /files/fa/news/1397/2/5/1670226_360.jpg /files/fa/news/1397/2/5/1670227_156.jpg /files/fa/news/1397/2/5/1670228_543.jpg

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل آیت‌الله سید حسن عاملی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اردبیل که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، اظهار کرد: پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی غرور جهان اسلام را زنده کرد.
وی با بیان اینکه عناصر ارتش آرمانی در ارتش جمهوری اسلامی ایران نهفته است به مقایسه ارتش جمهوری اسلامی با ارتش پهلوی پرداخت و عنوان کرد: ارتش پهلوی ارتشی وابسته بود که حتی توان ایستادگی دو ساعته برابر دشمنان را نیز نداشت.آیت‌الله عاملی تصریح کرد: امروز ارتش ما فاقد مستشار خارجی است، دارای تجهیزات بومی و مجهز به آخرین فناوری روز است و مهمتر از همه دارای روحیه اطاعت از نائب ولی عصر (عج) است.
وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی ولی‌امر است گفت: تمام ویژگی‌های یک ارتش آرمانی در ارتش جمهوری اسلامی ایران نهفته است.نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تاکید کرد: ویژگی ارتش ایران خودکفایی و خوداتکایی است و همین موضوع عامل اقتدار ارتش جمهوری اسلامی است.
ملتی که ارتش مستقل ندارد امنیت نخواهد داشت
وی افزود: امروز یک قدرت اهریمنی در جهان حاکم است بطوریکه امنیت کشورها را برهم زده و حاکمیت ملی کشورها را نیز نقض کرده است. آیت‌الله عاملی به ظلم و ستم کشورهای مستکبر بر سایر کشورها اشاره کرد و ادامه داد: امروز نظام ارباب و رعیتی بر جهان حاکم است که کرامت انسانی را زیر پا گذاشته و روزگار جهان را سیاه و تاریک کرده است.
وی تاکید کرد: ملتی که ارتش مستقل ندارد امنیت و اقتدار نیز نخواهد داشت.نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل به دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: حماسه‌آفرینی‌های ارتش مقتدر ما در آن دوران هرگز فراموش نخواهد شد.
وی با بیان اینکه روحیه اطاعت از رهبری و روحیه جمعی سرمایه اجتماعی ارتش ما است، اذعان کرد: امروز ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران با حضور در عرصه‌های مختلف ضمن مأیوس کردن دشمنان برای کشور عزت آفرینی می‌کند.
آیت‌الله عاملی در خصوص پاسخ کوبنده ایران به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: وقتی آمریکا به صراحت می‌گوید دنبال جنگ با جمهوری اسلامی ایران نیست این برگرفته از عظمت ارتش و اقتدار نیروهای مسلح به ویژه سپاه معظم است و این غرور آفرین است.
وی به کار بزرگ سپاه پاسداران در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه اشاره کرد و یادآور شد: پاسخ سپاه پاسداران نه تنها غرور ایرانیان بلکه غرور جهان اسلام را زنده کرد و به مردم کشورهای اسلامی عزت بخشید. نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی جلوی آمریکا جهانوردی می‌کند و هیچ‌کاری هم از دست این دولت مستکبر ساخته نیست.
وی عنوان کرد: امروز عزت، عظمت و اقتدار نیروهای مسلح ما در گرو ایثار و فداکاری های شهدا است.

دیگر خبرها

  • شاسی‌بلند اتوماتیک چینی ۸۵۰ میلیون تومان شد
  • قصد جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» پیام قدرت بازدارندگی بود
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • عملیات «وعده صادق» نمایانگر زنده‌بودن انقلاب اسلامی بود
  • عملیات«وعده صادق» نمایانگر زنده‌بودن انقلاب اسلامی بود
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه
  • قیمت آپارتمان ۷۰متری در مشهد چقدر است؟ (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • چهار پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در بمپور سیستان و بلوچستان تشکیل شد