Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@22:07:22 GMT

باثبات ترین نیمکت های لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۰۶۷۰

باثبات ترین نیمکت های لیگ برتر

به گزارش جهان نيوز، در فصل جاری لیگ برتر اکثر تیم ها به اهدافشان رسیدند و به نظر می‌رسد به همین دلیل، ثبات روی نیمکت تیم ها برای لیگ هجدهم به بالاترین حد خود در چند سال اخیر برسد.  
برای لیگ هفدهم، بیش از نیمی از تیم ها مربیانشان را حفظ کردند اما بقیه دست به تغییر زدند. پرسپولیس، استقلال، پیکان، پارس جنوبی، پدیده، سپاهان، سپیدرود و سیاه جامگان تیم هایی بودند که با همان مربیان قبلی، لیگ جدید را آغاز کردند اما در میانه راه، اکبر میثاقیان، علی نظر محمدی و زلاتکو کرانچار کنار گذاشته شدند و جایشان را به دیگران دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
اما برای لیگ هجدهم به نظر می‌رسد تیم های بیشتری دارای ثبات روی نیمکتشان باشند. پرسپولیس، ذوب آهن، استقلال، سایپا، پیکان، پارس جنوبی، گسترش فولاد و سپیدرود باشگاه هایی هستند که به نظر می‌رسد مدیرانشان رضایت کامل را از کادرفنی داشته اند و مایل به ادامه کار هستند. اگر دو تیم صعود کرده از لیگ یک نیز همچون فصل گذشته بدون تغییر به سطح اول فوتبال ایران برسند، در آن صورت ۱۰ نیمکت با ثبات در لیگ خواهیم داشت که گام مثبتی برای هرچه پویاتر شدن لیگ برتر ایران است.
 
۱. پرسپولیس (برانکو ایوانکوویچ - ثبات)
۲. ذوب آهن (امیر قلعه نوئی - تغییر)
۳. استقلال (علیرضا منصوریان - ثبات*)
۴. علی دایی (سایپا - ثبات)
۵. پیکان (مجید جلالی - ثبات)
۶. پارس جنوبی (مهدی تارتار - ثبات)
۷. فولاد (سیروس پور موسوی - تغییر)
۸. صنعت نفت (فراز کمالوند - تغییر)
۹. گسترش فولاد (لوکا بوناچیچ - تغییر*)
۱۰. پدیده (رضا مهاجری - ثبات)
۱۱. تراکتورسازی (یحیی گل محمدی - تغییر*)
۱۲. سپیدرود (علی نظر محمدی - ثبات*)
۱۳. سپاهان (زلاتکو کرانچار - ثبات*)
۱۴. استقلال خوزستان (ویسی - تغییر)
۱۵. نفت تهران (حمید درخشان - تغییر*)
۱۶. سیاه جامگان (اکبر میثاقیان - ثبات*)

منبع:ورزش سه

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد

هفته گذشته استقلال باید در تبریز با تراکتور بازی می کرد و پرسپولیس در تهران با تیم سپاهان بازی داشت.

به گزارش طرفداری، با توجه به تفاضل برابر استقلال و پرسپولیس در هفته گذشته و برتری یک امتیازی استقلال، خیلی ها تصور داشتند استقلال در تبریز مساوی کرده و پرسپولیس با پیروزی در تهران صدرنشین خواهد شد.

اما هر دو تیم مساوی کردند تا هیچ چیز در صدر جدول عوض نشود. این هفته برخلاف هفته گذشته این استقلال است که دست بالا را در موقعیت پیش بینی نتایج دارد. استقلال در تهران باید با ذوب آهن بازی کند و پرسپولیس در خارج از خانه باید به مصاف تیم اوج گرفته نساجی برود که در هفته های گذشته خوب کار کرده و حالا پرسپولیس در شهری که سال قبل حشن قهرمانی گرفت، باید از دهان شیر امتیاز بیرون بکشد.

استقلال هم با حریفی مثل ذوب آهن بازی دارد که در بازیهای خارج از خانه خود بسیار خوب کار می کند اما طبیعت فوتبال به خصوص در شرایط امروزی می گوید تیمهای هم سطح، در خانه به خصوص در هفته های واپسین لیگ، بهتر کار می کنند.

بر این اساس باید گفت همان طور که هفته قبل، پیش از شروع مسابقات پرسپولیس دست بالا را داشت، این بار نوبت استقلال است که دست بالا را قبل از انجام مسابقات داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۸ اردیبهشت؛ ثبات قیمت سکه طی ۲۴ ساعت گذشته
  • یک صحنه کلاسیک برای نیمکت استقلال
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • توافق لوپتگی با وستهام
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین