Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@06:53:50 GMT

واینالدوم: صلاح سرنوشت بازی را رقم زد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۰۶۷۲

واینالدوم: صلاح سرنوشت بازی را رقم زد

هافبک لیورپول با تمجید از محمد صلاح، اعلام کرد این بازیکن مصری سرنوشت سه‌شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا را رقم زد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از  دیلی استار، دو گل و دو پاس گل عملکرد بی نظیر محمد صلاح را در بازی برابر رم در لیگ قهرمانان اروپا نشان داد. این بازیکن مصری تعداد گل‌هایش را در تمام بازی‌های این فصل به عدد ۴۳ رساند که آماری خیره کننده محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرجینیو واینالدوم با تمجید از محمد صلاح گفت‌: داشتن او در تیم یک مزیت محسوب می‌شود. خصوصا در فرم خوبی که در حال‌ حاضر در آن قرار دارد. صلاح سرنوشت بازی را رقم زد. او با گل‌ها و پاس گل‌هایش باعث شد این نتیجه‌ رقم بخورد. صلاح باعث بالا رفتن کیفیت بازی بازیکنان لیورپول هم شد. او یک بازیکن خاص و ویژه‌ محسوب می‌شود و خوشحال هستیم که چنین بازیکنی را در تیممان داریم که می‌تواند این چنین خوب در ‌دقایق حساس مسابقه سرنوشت بازی را تعیین می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی

پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر انگلیس از نگاه مایکل اوون.

طرفداری | مهاجم سابق باشگاه لیورپول و تیم ملی فوتبال انگلستان در مورد قهرمان این فصل مسابقات لیگ برتر انگلیس صحبت کرده است.

به گزارش سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، مایکل اوون در مصاحبه‌ای پیش‌بینی خودش را از قهرمان لیگ برتر انگلستان در فصل جاری ارائه کرده است. او در این مصاحبه گفت:

قلب من می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی؛ فکر می‌کنم منچسترسیتی قهرمان لیگ خواهد شد. هر دو تیم چیزهای زیادی برای گفتن در زمین بازی دارند و البته آرسنال هم در این رقابت حضور دارد، اما فکر می‌کنم منچسترسیتی، فقط با کمی اختلاف، قهرمان خواهد شد.

گفتنی است منچسترسیتی در حال حاضر با 63 امتیاز از 28 بازی در جایگاه سوم مسابقات لیگ برتر انگلیس پس از آرسنال و لیورپول 64 امتیازی قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • بازگشت بازیکنان لیورپول به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • بازی سرنوشت ساز شهرداری ارومیه در روزشنبه
  • کلوزآپ: عملکرد تیم ملی آینده در فیفا دی مارچ
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟