Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام محمودی با اشاره به آسیب‌های احتمالی تغییر و تحولات گسترده در کادر اداری فدراسیون والیبال گفت: در حال حاضر چند مربی توانمند ایرانی در تراز سیچلو داریم.

بهنام محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، در جواب این سوال که آیا برگزاری تنها یک اردوی برون مرزی و فقط دو دیدار دوستانه با تیم ملی صربستان برای موفقیت تیم ملی والیبال ایران در آستانه یک ماه مانده به آغاز لیگ ملت‌های والیبال کافی است، گفت: طبیعتا هرچقدر تعداد اردوها و بازی‌های تدارکاتی بیشتر باشد بهتر است ولی همین یک اردو و دو دیدار دوستانه هم غنیمتی است تجربه‌های قبلی نشان داده که هرچقدر بازیکنان تیم ملی والیبال بازی‌های دوستانه بهتری داشته‌اند و در اردوهای بین‌المللی خوب شرکت کرده‌اند در لیگ جهانی عملکرد بهتری داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: والیبال ایران با والیبال کشورهای اروپایی تطابق ندارد و شاهد هستید که تاکنون معنوی‌نژاد و عبادی‌پور به اردوها اضافه نشده‌اند و لیگ‌های ایتالیا و لهستان در حال جریان است. اگر به دنبال پیشرفت والیبال همسو با قدرت‌های جهانی هستیم در وهله اول باید لیگ برتر والیبال مدت زمان طولانی‌تری ادامه پیدا کند. در واقع باید تقویم لیگ برتر را با لیگ‌های اروپایی هماهنگ کنیم.

این کارشناس والیبال در مورد بلاتکلیفی پیش آمده در انتخاب سرمربی و تشکیل تیم ملی "ب" اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 و اینکه آیا این تاخیر در نهایت بر نتایج والیبال ایران در این بازی‌ها تاثیر می‌گذارد، اظهار کرد: معتقدم بازی‌های آسیایی برای والیبال ایران از اولویت ویژه‌ای برخوردار است چرا که علاوه بر اهمیت تکرار عنوان قهرمانی دوره گذشته کسب مدال طلا باعث ارتقای رتبه کاروان ایران در بازی‌های آسیایی می‌شود. در کل اگر یک سری تفکیک‌ها صورت می‌گرفت خیلی بهتر کار پیش می‌رفت. در حال حاضر هم چون تعداد زیادی بازیکنان در اردو هستند می‌توانیم با برنامه‌ریزی فشرده از تمام توان والیبال‌مان استفاده کنیم و نتیجه بگیریم.

محمودی در پاسخ به این سوال که آیا باز هم باید هدایت تیم ملی "ب" به سیچلو سپرده شود یا می‌توان در بازی‌های آسیایی از توانمندی‌های سرمربی‌های ایرانی استفاده کرد گفت: در حال حاضر چند مربی بسیار خوب داخلی داریم که در تراز مربیان بین‌المللی خوبی همچون سیچلو هستند اما در کل تصمیم نهایی درباره انتخاب سرمربی بر عهده هیات رییسه است تا با توجه به دیدگاه‌هایشان فرد مورد نظر را معرفی کنند. قطعا اگر یک مربی ایرانی که دارای اعتبار و نظم باشد انتخاب شود در نهایت به نفع والیبال ایران خواهد بود. در کل هر فردی انتخاب شود باید در عین هماهنگی با تیم ملی به صورت مستقل تصمیم بگیرد.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران در مورد تغییر و تحولات گسترده در کادر اداری فدراسیون و استعفاهایی که هنوز هم ادامه دارد و تاثیر منفی احتمالی این جابه‌جایی‌ها گفت: بالاخره این تغییرات حاصل تفکرات رییس فدراسیون جدید است. البته یک سری از افراد که از فدراسیون رفته‌اند یا می‌روند بازنشسته شده‌اند و این امری طبیعی است اما از طرفی دیگر باید از تجربه این افراد در حال حاضر نیز استفاده کرد. باید افرادی که می‌روند به صورت مشاور استفاده کرد تا تجربیات‌شان به نفرات جدیدتر انتقال پیدا کند. معتقدم قطع ارتباط با برخی افراد باسابقه باید به مرور زمان انجام گیرد و معتقدم اگر حواشی ادامه پیدا کند و ثبات به وجود نیاید والیبال در آینده ضربه می‌بیند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری ورامین گفت: غفلت یاران پیامبر اسلام (ص) از تنگه احد موجب شهادت حضرت حمزه (ع) و مجروح شدن مولا علی (ع) شد.

وی با تجلیل از ملت ایران به خاطر هشیاری در صحنه‌ها و تنگه‌های انقلاب افزود: ۲۲ بهمن و انتخابات سال ۱۴۰۲ و خروش عمومی در روز قدس امسال تنگه‌هایی بود که ملت ایران سربلند بیرون آمد و رضایت رهبری معظم انقلاب اسلامی را به همراه داشت.

محمودی گفت: آقا فرمودند باید از این ملت تشکر کرد و تشکر زبانی کافی نیست و باید تشکر عملی کرد لذا باید مسئولان با خدمت هرچه بیشتر قدردان حضور مردم باشند.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به مسئولان گفت: یک روزی بود آرزو می‌کردیم، در این جایگاه‌ها افراد دلسوز قرار گیرند و بهتر خدمت کنند و اکنون ما در این جایگاه‌ها قرار گرفتیم و نایب امام زمان (عج) از ما انتظار خدمت شایسته به مردم را دارند که اگر کوتاهی کنیم در قیامت باید پاسخگو باشیم.

محمودی با اشاره به قرار داشتن در آستانه دور دوم انتخابات مجلس در ورامین اظهار امیدواری کرد مردم دشت ورامین در مرحله دوم انتخابات نیز مشارکت خوبی داشته باشند و از تلاش‌های هیأت اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات تقدیر کرد.

کد خبر 6088184

دیگر خبرها

  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • نمایش تجهیزات نظامی غنیمت گرفته شده از اوکراینی ها در مسکو | تصاویر
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت