Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@15:04:41 GMT

دیدنی های امروز

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۰۷۶۳

دیدنی های امروز

عکسی از حواشی دیدار دیروز رهبران آمریکا و فرانسه در کاخ سفید/عکس: کریس کلپونیس؛ CNP مراسم شام رسمی ترامپ به افتخار همتای فرانسوی در کاخ سفید دانش‌آموزان ارمنی‌تبار شهر لس‌آنجلس آمریکا در تظاهرات صدوسومین سالگرد واقعه تاریخی نسل کشی ارامنه نحوه انتقال جسد قربانیان حمله خودرویی اخیر در تورنتو کانادا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران منطقه اطراف برانکارد انتقال جسد را با پارچه پوشانده‌اند؛ ازدحامی هم در کار نیست./ عکس:آرون وینسنت؛ کانادا پرس موشک‌های دفاع ضد هوایی "اس 400 " روسی در شهر مسکو و در آستانه رژه بزرگ 9 می ارتش در هفتادوسومین سالگرد پیروزی ارتش سرخ بر آلمان نازی/ عکس: ایتارتاس به دست گرفتن پوکه خمپاره‌ای باقی مانده از دوران جنگ از سوی وزیر توسعه آلمان در مقابل بیمارستانی تخریب شده به دست داعش در شهر موصل عراق/ عکس: خبرگزاری آلمان شلیک گلوله از سوی گارد سلطنتی بریتانیا به افتخار تولد سومین فرزند نوه ملکه بریتانیا کارگاه ساخت پای مصنوعی در باریکه غزه/عکس: قدس نت زباله‌گردی در ویرانه‌های باقی مانده از جنگ در شهر موصل عراق/خبرگزاری آلمان ورود پناهجویان آفریقایی به بندر مسینا در ایتالیا شنا در رود گنگ/ کلکته هند شادمانی از استعفای سرژ سرکیسیان نخست وزیر ارمنستان از قدرت در میدان مرکزی شهر ایروان/عکس: ایتارتاس "علا الدالی" قهرمان دوچرخه سوار فلسطینی ساکن غزه که در تنش‌های اخیر مرزی با گلوله سربازان اسراییل یک پایش را از دست داد. او با دوچرخه هدیه رییس جمهوری ترکیه عکس گرفته است/ خبرگزاری آناتولی مطالب مرتبط دیدنی های امروز

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا

پارلمان بریتانیا لایحه‌ی بحث برانگیز مربوط به اخراج پناهجویان از بریتانیا را امضا کرد که به موجب آن دولت بریتانیا این اجازه را دارد تا پناهجویانی که به صورت غیرقانونی وارد این کشور می‌شوند را اخراج و به رواندا منتقل کند.

به گزارش فارس، ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا در راستای تصویب این لایحه قانونی اعلام کرده است که پرواز‌های اخراج مهاجران این کشور از ماه ژوئیه آغاز می‌شود.

سوناک به همراه اعضای حزب محافظه‌کار بریتانیا به دنبال تصویب قانونی هستند که قضات این کشور را ملزم کند، کشور آفریقای شرقی را به عنوان یک کشور ثالث امن در نظر بگیرند.

آن‌ها همچنین قصد دارد تا به وزرا و قانونگذاران در مورد رسیدگی به درخواست‌های پناهندگی این اختیار را بدهند تا بخش‌هایی از قوانین بین‌المللی و داخلی حقوق بشر را جهت دور زدن حکم دادگاه عالی بریتانیا مبنی بر غیرقانونی بودن ارسال مهاجران با بلیط یک طرفه به کیگالی، پایتخت رواندا را نادیده بگیرند.

به این ترتیب پس از کشمکش‌های فراوان میان اعضای مجلس اعیان و عوام انگلیس بر سر اصلاح لایحه مذکور، در نهایت این للایحه بدون هیچ اصلاحیه‌ای پذیرفته و به مرحله تصویب رسید. به واسطه تصویب این لایحه در هر دو پارلمان در نهایت، لازم‌الاجرا شدن آن قطعی شد.

در عین حال، موسسات خیریه بریتانیا ضمن مخالفت با این طرح عنوان کرده‌اند که اجرای آن غیرممکن بوده و کمک چندانی به کاهش حجم درخواست‌های پناهندگی در این کشور نمی‌کند.

با این حال ریشی سوناک ضمن حمایت از آن عنوان کرده است که تا ده الی دوازده هفته دیگر اولین پرواز پناهجویان به رواندا انجام خواهد گرفت و تاکید کرده است که اجرای این قانون بدون هیچ «اما و اگری» عملی خواهد شد.

وی در جریان حمایت از لایحه مذکور عنوان کرد: پرواز‌ها را آغاز خواهیم کرد و قایق‌هایی راکه مهاجران غیرقانونی را به این کشور می‌آورند، متوقف می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین
  • اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • بارش تگرگ‌های وحشتناک در آرکانزاس آمریکا (فیلم)
  • دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳