Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروندان چنارانی در اعتراض به وضعیت نامناسب آسفالت معابر شهری، در گودال‌های وسط خیابان، درخت کاشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، بهسازی و آسفالت شریان‌های اصلی و فرعی معابر چناران، یکی از درخواست‌های اساسی مردم از شهرداری و شورای اسلامی این شهر است.


باوجود خدمات صورت گرفته، همچنان بخش قابل‌توجهی از معابر ازنظر آسفالت‌ریزی، وضعیت مناسبی ندارد که به‌عنوان‌مثال می‌توان به خیابان کارآفرین (ورودی اداره کار شهرستان چناران) اشاره کرد که باوجود ترد زیاد، هنوز آسفالت‌ریزی در آن انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اهالی خیابان بهشتی (جنب مدرسه امام رضا (ع)) در اعتراض به کنده‌کاری و عدم ترمیم آسفالت این خیابان، چند اصله درخت در گودال‌های این ممر، کاشته تا از این طریق اعتراض خودشان را بیان کنند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، اصفهان به دلایل متعددی همچون زیست‌بوم، از بین رفتن مادی‌ها و نقصان در بعضی از نقاط شهر به‌دلیل ساخت‌وسازهای غیراصولی، شرایط ایده عالی در مواجهه با بحران آب‌گرفتگی ندارد، به دنبال بارش چند روز اخیر در فولادشهر اصفهان برخی از معابر این شهرستان دچار آبگرفتگی شدید شده است، بطوریکه تردد را برای شهروندان و رانندگان مختل کرد. شهروند خبرنگار ما هنگام عبور از یک خیابان آبگرفته در شهر، از این وضعیت فیلمی گرفته و مشکلات شهروندان را با ما به اشتراک گذاشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شهروند خبرنگار هاشمی

دیگر خبرها

  • وضعیت سیلابی خیابان‌ها و معابر شهر روانسر
  • آبگرفتگی و نبود سیستم دفع آب‌های سطحی در برخی از معابر مرودشت + فیلم
  • ‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران
  • آبگرفتگی در معابر فولادشهر پس از بارش باران + فیلم
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان