Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@18:10:32 GMT

مالزی دست داشتن اسرائیل در ترور البطش را تأیید کرد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۰۹۲۵

مالزی دست داشتن اسرائیل در ترور البطش را تأیید کرد

وزیر کشور مالزی به صورت ضمنی تأکید کرده است که اسرائیل در عملیات ترور نخبه فلسطینی در کوالالامپور دست داشته است.

خبرگزاری مهر: مالزی به صورت ضمنی دست داشتن اسرائیل در ترور «فادی البطش» نخبه فلسطینی در کوالالامپور را تأیید کرده است. از سوی دیگر امروز انتظار می‌رود که پیکر او وارد نوارغزه شود تا در منطقه جبالیا که محل تولدش بوده است به خاک سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانواده البطش تأکید کرده اند که پیکر او امروز به مصر انتقال داده خواهد شد و پس از آن از طریق گذرگاه مرزی رفح وارد نوارغزه خواهد شد، این در حالی است که اسرائیل پیشتر از مصر خواسته بود که با انتقال البطش به مصر موافقت نکند.

«احمد زاهدی حمیدی» وزیر کشور مالزی نیز اعلام کرده بود که پیدا کردن عاملان عملیات ترور این نخبه فلسطینی کار آسانی نیست، اما تلویحا تأکید کرده بود که اسرائیل در پشت پرده این عملیات است. وی افزوده بود که رژیمی در خاورمیانه در این عملیات دست داشته که سرویس جاسوسی جهانی دارد و برای نابود کردن امکانات مردم فلسطین دست به هر کاری می‌زند.

پلیس مالزی هم اعلام کرده که دو فردی که احتمالا در ترور البطش دست داشته اند هنوز در مالزی حضور دارند. بر اساس این خبر این دو فرد که با یک موتور سیکلت به البطش حمله کرده بودند دست کم ۱۴ گلوله به سوی او شلیک کرده و او را فورا به قتل رسانده بودند.

پلیس تأکید کرده که هنوز موفق به کشف هویت این افراد نشده، زیرا به احتمال زیاد با کارت شناسایی جعلی وارد مالزی شده اند، اما احتمالا از منطقه خاورمیانه یا اروپا هستند و هنوز در کشور حضور دارند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Nf5

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد ۱۱ سپتامبر

محمدرضا طالقانی در برنامه برمودا درباره حضورش در سالگرد ۱۱ سپتامبر در آمریکا و همچنین ترور خود در تهران توضیح داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کابینه جنگی اسرائیل مرحله اول عملیات رفح را تایید کرد
  • ارتش اسرائیل باید امروز وارد رفح شود
  • (ویدیو) ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد ۱۱ سپتامبر
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • نتانیاهو: جنگ را تمام نمی‌کنم
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»
  • گرگ و میش توافق
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد