Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@22:15:18 GMT

پایان همایش بین‌المللی «بهار شهادت» در قاب تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۰۹۴۵

پایان همایش بین‌المللی «بهار شهادت» در قاب تصاویر

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان حسینی؛ چهاردهمین جشنواره بین‌المللی دینی ـ فرهنگی «بهار شهادت»روز گذشته (چهارم فروردین ماه) در کربلای معلی پایان یافت.

در این دوره از جشنواره که از 31 فروردین کار خود را آغاز کرد، هیئت‌هایی از کشورهای مختلف آسیایی، آفریقایی و اروپایی از جمله هیئتی از کشورمان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محافل انس با قرآن کریم، جلسه عملی و پژوهشی، محافل ادبی، برپایی نمایشگاه کتاب و...از جمله فعالیت‌های این دوره از جشنواره بود.

جشنواره بین‌المللی بهار شهادت همه ساله به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد خجسته و مبارک حضرت عباس، امام حسین و امام سجاد(علیهم السلام) و به همت آستان‌های مقدس امام حسین و حضرت عباس(علیهما السلام) در کربلای معلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)

نشست خبری تشریح برنامه‌های بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه‌السلام) و تشریح ویژه‌برنامه‌های چله رضوی امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت با حضور فرهاد قائمیان مدیر این رویداد در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری باغ زیبای تهران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073731 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود