Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@04:37:56 GMT

بعثت انبیای الهی بیانگر محبت خداوند به بندگان است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۰۹۴۶

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان عصر روز گذشته 4 اردیبهشت ماه در نشستی با فعالان فرهنگی شاهرود به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان،  با بیان اینکه انسان در دنیا هر چیزی را که می‌سازد به آن علاقه دارد، خداوند نیز به مخلوقات خود علاقمند است، تاکید کرد: بعثت انبیای الهی بیانگر محبت خداوند به بندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک ارتباط باطنی بین سازنده و سازه به صورت طبیعی برقرار می‌شود و سازنده کار خودش را مورد تحسین قرار می‌دهد و افتخار می‌کند، خداوند نیز چنین است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه خداوند انسان را از جنین خلق کرد، گفت: زمانی که خلقت انسان کامل شد و آماده آمدن به دنیا شد خداوند به خلقت خود افتخار کرد که در این راستا خداوند بدون به کار گرفتن ابزار و مواد جهان را خلق کرد عقل انسان از درک خلقت مخلوقات خداوند مبهوت است، آسمان و زمین خلقتی نو بود که با اراده خداوند انجام شد.

وی ادامه داد: خداوند در خلقت موجودات بدون داشتن کمترین مواد اولیه همه مخلوقات را با اراده خود خلق کرد. والدین در تولد فرزند کاره‌ای نیستند اما با این وجود بسیار به اولادشان علاقه دارند در حالی که فرزند مخلوق خداوند است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه انسان نباید منیت داشته باشد، گفت: انسان در این عالم مالک چیزی نیست و خداوند مالک همه موجودات است بنابراین اگر او اراده کند همه امور را از انسان بگیرد در یک لحظه اتفاق می‌افتد برهمین اساس انسان نباید مملوک بودن خود رافراموش کند.

روحانی نژاد اظهار کرد: انسان اگر همه امور را از آن خدا بداند به طور قطع خداوند درخواست‌های او را مستجاب می‌کند در غیر این صورت اگر انسان دچار منیت شود دست به هر گناه و جنایتی خواهد زد.

وی با بیان اینکه انسان باید راضی به رضای خداوند باشد و در مقابل خداوند تکبر نکند، خاطرنشان کرد: انسان در دنیا هر چیزی را که می‌سازد به آن علاقه دارد، خداوند نیز به مخلوقات خود علاقمند است بر همین اساس انبیای الهی و اهل بیت(ع) را برای هدایت بشر فرستاد. انتهای پیام

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت مهدی (عج) هدف اصلی خلقت است + فیلم

حجت الاسلام مسعود عالی سخنران مذهبی درباره منجی موعود حضرت ولی‌عصر (عج) صحبت کرد و گفت: امام مهدی (عج) هدف اصلی خلقت است و ایشان هستند که حق بندگی را به جای می‌آورند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پیام استاد شیخ حسین انصاریان پیرامون عملیات وعده صادق
  • وعده الهی در نابودی رژیم صهیونیستی و آمریکا نزدیک است
  • اقدام تنبیهی ایران بیانگر توجه به عدالت بین‌المللی است
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی حمله موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی
  • خوشحالی مردم دنیا بیانگر مشروعیت بین‌المللی پاسخ تنبیهی سپاه است
  • نیروهای مسلح ایران مانع نقشه‌های شیطانی صهیونیست‌ها می‌شوند
  • امسال تاکنون ۱۵میلیارد تومان در جشن گلریزان کردستانی‌ها جمع آوری شده است
  • تقدیر نماینده ولی فقیه در خوزستان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • حضرت مهدی (عج) هدف اصلی خلقت است + فیلم
  • چگونه معنویت ماه رمضان را ذخیره کنیم؟