Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ووشو نوجوانان وجوانان گفت: با توجه به توانایی بازیکنان و کادرفنی خوبی که در کنارم قرار دارد دلم برای نتیجه‌گیری در مسابقات جهانی روشن است. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ ورزشی رزمی نظرات

امیر اوجاقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تیم‌های ووشو نوجوانان و جوانان اظهار داشت: در مرحله اول یک دوره اردوی 10 روزه را پشت سر گذاشتیم و در ابتدای این اردو نیز انتخابی تیم نوجوانان را در 5 وزن و جوانان در 8 وزن برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته(سه‌شنبه) نیز دور جدید اردوی تیم‌های ملی با برگزاری مرحله دوم انتخابی آغاز شد و نفراتی که در این دو مرحله رقبای خود را  شکست داده باشند با توجه به دو پیروزی از سه بازی فیکس شدند و نفراتی که دیدار آنها به تساوی رسیده است در اردو باقی خواهند ماند تا در مرحله سوم انتخابی شرکت کنند.

وی در خصوص زمان برگزاری مرحله سوم اردوی تیم ملی عنوان کرد: قصد داریم به رئیس فدراسیون ووشو پیشنهاد بدهیم تا مرحله سوم انتخابی، پایان اردوی فعلی باشد اما این احتمال نیز وجود دارد در آغاز مرحله سوم اردوی تیم ملی و با استراحت چند روزه ملی‌پوشان، مرحله آخر مسابقات انتخابی را برگزار کنیم.

سرمربی تیم ووشو نوجوانان و جوانان  در خصوص شرایط فنی بازیکنان گفت: در یکی، دو وزن تیم جوانان مشکلاتی داریم اما با توجه زمان خوبی که تا مسابقات جهانی برزیل  فرصت داریم می‌توانیم از لحاظ آمادگی فنی این بازیکنان را به شرایط مدنظر رسانده و خیالمان را راحت کنیم. 

اوجاقی با تاکید بر عدم برگزاری اردوی خارجی، خاطرنشان کرد: اردوی تدارکاتی خارجی نداریم اما در برنامه‌ای که به فدراسیون ارائه دادم چند مسابقه تدارکاتی داخلی را پیش‌بینی کردم. هماهنگی لازم نیز انجام شده است اما ابتدا باید ترکیب تیم‌های ملی فیکس شود تا بتوانیم مسابقات تدارکاتی را برگزار کنیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت تیم‌های پایه ووشو ایران، گفت: به بچه‌های تیم نوجوانان وجوانان خیلی امیدوارم و با توجه به کادر فنی خوبی که در کنار من قرار دارد دلم  برای نتیجه‌گیری این بچه‌ها بسیار روشن است و فکر می‌کنم بتوانیم از لحاظ شرایط فنی زمینه این اتفاق را نیز فراهم کنیم.

سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان ووشو در خصوص رقبای تیم ایران در مسابقات جهانی تاکید کرد: چین که رقیب همیشگی ووشو ایران است اما در کنار آن نباید از برزیل میزبان و  تیم‌های روسیه و ویتنام که حریفان پرقدرتی هستند غافل بشویم. برخی کشورها نیز در ترکیب خود از وجود تک ستاره‌هایی بهره می‌برند که باید حواسمان به آنها نیز جمع باشد. 

انتهای پیام/

R1434/P1435/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور

هر دو تیم (هر چند در مقیاس متفاوت) کماکان در تلاش هستند تا به انتظار طولانی‌مدت هواداران‌شان برای افتخار آفرینی در سطح قاره سبز، پایان بدهند. 

دورتموند و پاری سن ژرمن برگزار کننده یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود.

روند آماده‌سازی نماینده آلمان برای این دیدار نمی‌توانست از این بدتر باشد؛ چرا که آن‌ها پس از شکستی سنگین مقابل لایپزیش، سراغ این مسابقه می‌آیند. تیم ادین ترزیچ حالا در خطر دور ماندن از جمع چهار تیم برتر لیگ قرار دارد، هر چند که جایگاه خوب آلمان در رتبه‌بندی لیگ‌های اروپایی، احتمالا آن‌ها را از رده پنجم هم به لیگ قهرمانان می‌رساند. 

در طرف دیگر، شاگردان لوئیز انریکه هم نتوانستند از پس لو هاور بر بیایند ولی ناکامی موناکو در بازی با لیون، قهرمانی آن‌ها در لیگ داخلی را مسجل کرد تا آن‌ها حالا با تمرکز کامل روی مسابقات اروپایی، فصل را ادامه بدهند. 

اطلاعات مسابقه دورتموند و پاری سن ژرمن روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۱ می ۲۰۲۴ | ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۳۰ ورزشگاه: سیگنال ایدونا پارک داور: آنتونی تیلور (انگلیس) تورنمنت: دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ ترکیب احتمالی دورتموند و پاری سن ژرمن

دورتموند (۱-۳-۲-۴): کوبل | ماتسن، شلوتربک، هوملس، ریرسون | جان، زابیتسر | برانت، سانچو، آدیمی | فولکروگ

پاری سن ژرمن (۳-۳-۴): دوناروما | مندز، هرناندز، مارکینیوش، حکیمی | رویز، زائر امری، ویتینیا | ام باپه، بارکولا و دمبله

غایبان دورتموند و پاری سن ژرمن دورتموند: مالن و هالر (احتمالی)، بن سبعینی و دورانویل (مصدوم) پاری سن ژرمن: ریکو، کورزاوا و کیمپمبه (مصدوم) نکات آماری مسابقه دورتموند و پاری سن ژرمن دورتموند طی شش مصاف اخیرش با PSG فقط به یک برد دست یافته است (۳ تساوی و ۲ شکست) پاریسی‌ها هرگز موفق نشده‌اند در یک دیدار خارج از خانه مقابل دورتموند به پیروزی دست یابند (۲ تساوی و ۱ شکست) دورتموند خودش را برای چهارمین‌بار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان می‌بیند. آن‌ها در ۲ مورد از ۳ دفعه قبلی موفق شدند به فینال راه پیدا کنند (فصل ۱۳-۲۰۱۲ و ۹۷-۱۹۹۶) این چهارمین حضور پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود دورتموند در ۱۰ بازی خانگی اخیرش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، رنگ باخت را ندیده است (۶ برد و ۴ تساوی) که این طولانی‌ترین روند این‌چنینی آن‌ها در تاریخ این مسابقات به شمار می‌رود. در واقع در حال حاضر، تنها سه تیم روند طولانی‌تری را در این زمینه در دست دارند: منچسترسیتی (۳۱)، بایرن مونیخ (۱۵) و رئال مادرید (۱۲) فرم دورتموند و پاری سن ژرمن در بازی‌های اخیر فرم دورتموند و پاری سن ژرمن در بازی‌های اخیر
نتایج رویارویی‌های اخیر دورتموند و پاری سن ژرمن نتایج رویارویی‌های اخیر دورتموند و پاری سن ژرمن
پیش بینی هو اسکورد از نتیجه دیدار دورتموند - پاری سن ژرمن

دورتموند ۲ پاری سن ژرمن ۲

برای پیش بینی نتیجه مسابقه دورتموند و پاری سن ژرمن، اینجا کلیک کنید

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»