Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@06:02:35 GMT

نفت در نیم فصل سقوط کرده بود

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۱۲۴۶

نفت در نیم فصل سقوط کرده بود

نفت برای اولین در تاریخ حضورش در لیگ برتر به دسته پایین تر سقوط کرد آن هم در حالی که در سال های اخیر یکی از تیم ها خوب و سازنده فوتبال ایران بود.

به گزارش" ورزش سه" نفت همانطور که انتظار می رفت سقوط کرد. تیمی که که سهمیه آسیا را از دست داد و حالا در اوج مشکلات مالی و بلاتکلیفی مالکیتی به لیگ پایین تر رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقوط به لیگ دسته پایین تر یک اتفاق فوتبالی است اما این موضوع درباره نفت شبیه افتادن در یک سراشیبی تند به سمت نابودی است. حمید عبداللهی مربی تیم نفت و دستیار هومن افاضلی در این تیم بعد از سقوط متنی را نوشته تا دلایل سقوط این تیم را در آن شرح دهد:


تیم نفت در نیم فصل به لیگ یک سقوط کرده بود. فقط در چند هفته اخیر وزارت نفت و مالک، مهر سقوط ر زدن پای برگه .


بازیکنان متعهد و با غیرت نفت فقط ۸ هفته استاندارد های لازم را لمس کردند و در این ۸ هفته با امکانات و حقوق اولیه خود باخت نداشتند و همه فرامین سرمربی و کادرفنی را با جان و دل انجام دادند. نتایج هم مشخص بود. از ۱۱ بهمن ماه روال مهندسی شده تمرین ،مسابقه، پرداختی، برد، پاداش ، که میسر نشد همه ی جریانات تمرینی و فوتبالی بهم ریخت. روح و روان تیم که آرام آرام داشت ثبات پیدا میکرد اما با بیان این موضوع از سوی مالک که تا انتقال صورت نگیرد از پرداخت خبری نخواهد شد بدتر شد .


تمام قول و قرار ها مثل سابق با بد عهدی مدیریت همراه شد .


قبل از عیدی که در نفت بدون هیچ دریافتی برای هیچ کس عید نبود.


 بازیکنان ۱۲ روز اعتصاب کردند اما باز تعهدشان نسبت به شغل و فوتبال باعث شد در تمرینات حضور پیدا کنند وبخاطر مدیریت سرمربی تیم (هومن افاضلی) رسانه ایی نشد . قبل از بازی استقلال و بعداز بدقولی مجدد مدیران، سرمربی قصد استعفا داشت که بازیکنان بزرگ تیم مانع شدند و بدون چشمداشت همه قرار گذاشتند بخاطر آبروی فردی و تیمی و فوتبال ایران در بازی ها حاضر شوند .


هیچ کس به تیم نفت کمک مادی و معنوی نکرد،انگار نفتی وجود نداشت! تیمی که از پرسپولیس، تراکتور، سیاه جامگان، پیکان،نفت آبادان،گسترش تبریز،سپاهان امتیازگرفته بود، آن هم در شرایطی که بزرگترین بحران فوتبال ایران را بهمراه داشت .جام آسیایی که بازیکنان فقط به انگیره بازی کردن در آن به این تیم آمدند از دست رفت  و بعد از ورود ما به این تیم حتی نتوانستیم ۱ بازیکن، فقط ۱بازیکن جذب کنیم. آن هم در تیمی که از نظر پست بازی در فوتبال نرمال و بالانس بسته نشده یعنی در چند پست ترافیک بازیکن و در پستی دیگر فقط ۱ بازیکن‌ وجود داشت ضمن این که  چند نفر را هم نیم فصل ازدست داده بود .


 توقیف اموال باشگاه در دو نوبت، حضور مداوم طلبکاران در محوطه باشگاه که روح و روان بازیکنان را به چالش می کشیدهرچند با مدیریت کادرفنی و همکاری بچه ها اجازه داده نشد این مسایل رسانه ای شود.


 ولی این تیم بیمار با این اتفاقات انرژی روانی اش را روز به روز از دست داد. اعتماد به باشگاه از بین رفت. اعتماد به نفس تیم از بین رفت و بازیکنان همان احساس و رفتار مشابه بهنام پیش رو  و جهانیان را  در مدیریت جدید هم دیدند که البته نقص اصلی از خود وزارت نفت بود.  ما مدیریت کردیم و بچه ها هیچ مصاحبه ای نکردند ولی تیم از درون نابود شده بود ودیگه کار فنی نتیجه نداشت. بازیکنان به هیچ کس اعتماد نداشتند ودیگر اعتماد بنفسشان بدست نیامد .تیم نفت افتاد اما هرگز ریشه این سقوط به چالش کشیده نشد و نخواهد شد .


حمید عبداللهی مربی تیم نفت

نفت تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند. در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

دیگر خبرها

  • تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • چرا فوتبال هم برای سلامتی شما خوب است و هم بد؟ (زیرنویس فارسی)
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • مدیریت عجیب آمریکایی‌ها؛ بیرمنگام به دسته سوم انگلیس سقوط کرد
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!