Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)با بیان اینکه ۳۸ هزار خانوار با جمعیت ۷۸ هزار نفر در استان زیرپوشش خدمات این نهاد هستند گفت: از این تعداد ۳۵۳ خانوار عشایری هستند که بخش ممبی با ۱۱۳ خانوار بیشترین آمار عشایر زیرپوشش کمیته امداد را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرید محبی با اشاره به اینکه سال گذشته ۷۲۷ مورد خدمت در سرفصل‌های مختلف به عشایر ارائه شد افزود: یک میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان در زمینه ارائه خدمات مختلف برای خانوار‌های عشایری زیرپوشش هزینه شده است. وی ادامه داد: ۸۷ مورد فعالیت عمرانی از جمله احداث و تعمیر مسکن،انشعاب آب، برق و گاز در سال گذشته برای خانوار‌های عشایری انجام شد. مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی در حوزه عشایری باید هدفمند باشد گفت:به‌ منظور توانمندسازی خانوار‌های زیرپوشش، ۴۷ مورد تسهیلات اشتغال و ۳۵ مورد تسهیلات کارگشایی به مددجویان عشایری در سال گذشته پرداخت شد. مدیرکل کمیته امداد استان اهداء ۳۲ مورد جهیزیه وکمک به زوج‌های جوان را از دیگر اقدامات این نهاد برای جامعه عشایری زیرپوشش اعلام کرد و افزود: پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه به ۲۰۷ دانش‌آموز و دانشجو، ۶۵ مورد کمک درمانی، ۶۷ مورد کمک ویژه، توزیع ۱۷۵ مورد لوازم ضروری زندگی و ۱۲ مورد تسهیلات سربازی از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده برای مددجویان عشایری در سال گذشته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از ثبت‌نام چهار هزار و ۵۶۵ حامی جدید در طرح اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حمید باسره اظهار کرد: در سال‌جاری در ایام ماه مبارک رمضان تعداد چهار هزار و ۵۶۵ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد ثبت‌نام کردند و حمایت مادی و معنوی ۱۲ هزار و ۱۰۵ نفر از ایتام نیازمند و فرزندان محسنین را عهده‌دار شدند.

باسره با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ هزار و ۱۲۴ فرزند ایتام و محسنین در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، افزود: از این تعداد هفت هزار و ۹۰۱ فرزند یتیم و ۱۰ هزار و ۲۲۳ فرزند محسنین هستند که هم اکنون ۳۲ هزار و ۲۸۴ نفر حامی حمایت از این فرزندان عزیز را بر عهده دارند.

وی با قدردانی از همراهی مردم نیکوکار استان در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد ادامه داد: در طول ماه مبارک رمضان با همراهی‌ها و حمایت‌های حامیان بزرگوار در مجموع مبلغ ۲۴ میلیارد و ۲۳۲ میلیون تومان به فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کمک شده است که از این مبلغ ۲۴ میلیارد و ۱۱۹ میلیون تومان کمک‌های نقدی بوده و به صورت مستقیم به حساب فرزندان ایتام و محسنین واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان بیان کرد: مردم نوع‌دوست استان می‌توانند در تمام طول سال با حضور در واحدهای طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد، مستقر در سراسر استان هرمزگان یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶، فرزندان معنوی خود را انتخاب و در راستای رفع نیازها و مشکلات خانواده‌های ایتام و محسنین نیازمند در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

کد خبر 745517

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی