Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ایران گفت: متاسفانه سیاست زدگی شورای شهر تهران و عملکرد نامطلوب شهرداری تهران در ارتباط با طرح ترافیک سال 1397 باعث شده است شکایت های زیادی از سوی خبرنگاران دریافت کنیم.

محمدصادق افراسیابی با اشاره به اینکه طی 15 سال اخیر هیچگاه شاهد چنین وضع اسفناکی در ارتباط با طرح ترافیک خبرنگاران نبوده ایم گفت: مقصر اصلی این وضعیت را شورای شهر تهران میدانیم که تنها با معیارهای سیاسی برای انتخاب شهردار تهران تصمیم گیری میکند و حاضر نیست با انتخاب یک شهردار از میان اعضای خود حتی یک کرسی را در شورای شهر به جناح مقابل واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان ساخت: قطعا مردم با دقت عملکرد شورای شهر تهران را زیر نظر دارند و برای رأی خود ارزش قائل بوده و هستند و ممکن است در انتخابات آتی رأی و نظر خود را تغییر دهند.

مدرس دانشگاه های تهران تاکید کرد: عملکرد معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سال گذشته در حوزه تلاش برای افزایش سواد رسانه ای شهروندان تهرانی مطلوب بود اما عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بسیار سوال برانگیز بود و شهرداری تهران را به چالش کشید.

عصرایران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد

به گزارش همشهری آنلاین، در این نشست علیرضا زاکانی شهردار تهران با بیان اینکه آرزوی قدیمی مدیران ارشد این بود که مرکز مطالعات بتواند به عنوان مغز متفکر شهرداری نقش‌آفرینی کند، اظهار داشت: از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری پیگیر احیای سطح نقش‌آفرینی مرکز بودیم. تلاش کردیم تا با آسیب‌شناسی بتوان به صورت عملی یک کارکرد عملیاتی در سطوح بالاتری را برای مرکز مطالعات شهرداری پیدا کرد.

او با تأکید بر تخصصی و پیچیده‌ بودن مجموعه اجرایی شهرداری تهران، اضافه کرد: مدیریت شهری موظف است از ابتدای تولد تا مرگ شهروندان خدمت‌گزار شهروندان باشد. این مجموعه بدون پشتوانه مطالعاتی و پژوهشی نمی‌تواند خدمت‌رسان مناسبی باشد. موضع فکر و تحلیل و اتکا به نظرات و اندیشمندان را باید در مجموعه مرکز مطالعات جست‌وجو کرد.

شهردار تهران با یادآوری اینکه برای ارتقاء نقش‌آفرینی مجموعه مرکز مطالعات، شورای سیاست‌گذاری تشکیل شد، گفت: اعضای این شورا معاونان تخصصی شهرداری و متناظرین آنها در مرکز مطالعات بوده و دبیر شورا هم رئیس مرکز مطالعات است .با تشکیل این شورا و حضور معاونان در آن، هم کسانی که به‌ صورت عملیاتی در صحنه مشغول فعالیت هستند، حضور دارند و هم صاحب نظران و پشتوانه‌های فکری و نظری که می‌باید تولید فکر و اندیشه کنند.

او نخستین گام این شورا را شناسایی نظام مسائل، مشکلات و سرفصل‌های هر بخش دانست و گفت: پس از آنکه صورتی از موضوعات در حوزه‌های مختلف روشن شد، باید هیأت‌های اندیشه‌ورز تخصصی برای چاره‌جویی آن مطابق نیاز اقدام کنند. هیأت اندیشه‌ورز موظف است با مطالعات خود، چراغ راه آینده را روشن کند.

شهردار تهران ابراز امیدواری کرد با تشکیل این شورا بتوان به صورت عملی، ارتباط منطقی و اجرایی مرکز مطالعات با نیازهای روز و واقعی شهرداری تهران را فراهم کرد. هم‌چنین مرکز مطالعات شهرداری باید بتواند همچون مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، راهنما و چراغ راه ما باشد. مرکز مطالعات بتواند با تغییر ساختار و پیوستگی ارتباط با مجموعه شهرداری، آثار بالاتری را در حوزه‌های مختلف اجرایی ایفا کند.

کد خبر 845279 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها علیرضا زاکانی شهرداری تهران

دیگر خبرها

  • فراخوان برای واگذاری هزار دستگاه تاکسی برقی در تهران از هفته آینده
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • سواد رسانه چه جایگاهی در زندگی افراد دارد؟
  • ترافیک هوایی دبی احتمالاً امشب از سر گرفته می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی