Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@14:44:21 GMT

بچه‌های طلاق در آستانه جدایی از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۱۴۸۷

بچه‌های طلاق در آستانه جدایی از پرسپولیس

رکنا: فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان دیگر جایی در ترکیب پرسپولیس ندارند.

پرسپولیس در این فصل به قهرمانی لیگ‌برتر رسید اما با توجه به محرومیت از نقل‌وانتقالات سال آینده باید با همین موجودی بازیکنان به رقابت‌ها وارد شود و کار سختی در پیش خواهد داشت. البته باشگاه پرسپولیس به‌دنبال این است که هرطور شده محرومیت خود را تعلیق کند تا بتواند در فصل آینده هم بازیکنان مد نظرش را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط و در حالی که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده به تمام بازیکنان حال حاضر خود احتیاج دارد، ستاره‌های این تیم هنوز برای تمدید قرارداد به باشگاه نرفته‌اند. در این میان به نظر می‌رسد کار باشگاه برای تمدید با مسلمان و فرشاد احمدزاده از بقیه بازیکنان پیچیده‌تر باشد. وضعیت به شکلی است که حتی ممکن است در پایان فصل پرسپولیس این دو بازیکن را از دست بدهد. اتفاق بدی که در صورت باز نشدن پنجره نقل‌وانتقالات حسابی به پرسپولیس ضربه خواهد زد.

پیش از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، محسن مسلمان با انتشار عکسی در اینستاگرام Instagram لقب بچه‌های طلاق را به خودش و فرشاد احمدزاده داد. با توجه به اینکه مسلمان از نیم‌فصل مورد غضب برانکو قرار گرفته و به نظر می‌رسد رابطه فرشاد و برانکو هم به دلایل انضباطی به خوبی گذشته نیست، این لقب حاشیه جدیدی را برای پرسپولیس رقم خواهد زد. جالب اینکه مسلمان بعد از آنکه عکس موردنظر جنجالی شد آن را از صفحه‌اش پاک کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران پرسپولیس طلاق عکس جدایی محسن مسلمان عکس داغترین ها مومیایی جسد ازدواج پدر مرد قتل حوادث تهران جنازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار

به گزارش "ورزش سه"، در سیستم مد نظر اوسمار لوس ویرا در پرسپولیس یک هافبک دفاعی و یک هافبک طراح که کار ارتباط بین خطوط را انجام می‌دهد کنار هم بازی می‌کنند.  
در تمام بازی‌هایی که اوسمار در لیگ برتر سرمربی پرسپولیس بوده مسعود ریگی هافبک دفاعی در ترکیب اصلی سرخ‌ها بوده و مقابل خط دفاعی بازی کرده است.  
بعد از نمایش درخشان در دربی، ریگی مقابل پیکان هم یکی از بازیکنان برتر تیمش بود.  
ریگی در این مسابقه در توپ‌گیری از بازیکنان پیکان و قطع ارتباط خطوط تهاجمی حریف عملکردی فوق‌العاده داشت و با توجه به اینکه تیمش در طول مسابقه کاملا بازی می‌کرد وظایف خود را به درستی انجام داد.  

به نظر می‌رسد ریگی در دوران سرمربیگری اوسمار با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کند و با اینکه به‌صورت طبیعی بهترین نمایش هافبک‌های دفاعی چندان به چشم نمی‌آید یک پله بالاتر رفته و جزء بازیکنان تاثیرگذار سرخ‌ها به حساب می‌آید.  
ریگی در بازی با پیکان موفق شد پنالتی بگیرد و به نوعی قفل بازی هم به دست او باز شد در حالی که به شکل طبیعی او نباید در آن صحنه در باکس حریف ظاهر می‌شد اما پویایی و تحرکش آنقدر بالا بود که مثل یک وینگر و هافبک تهاجمی جایی حاضر شد که بازیکن پیکان را مجبور به خطا کند.  
با نمایش‌های اخیر ریگی در ترکیب پرسپولیس که خیلی خیلی کم حرف می‌زند و فقط یک‌بار مصاحبه کرد تا برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان تقاضای کمک کند، سینا اسدبیگی کار دشواری برای بازی کردن خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!
  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • عکس| سلام ویژه سروش رفیعی بعد از جشن تولد
  • عکس | ازدواج دوم بهنوش طباطبایی بعد طلاق مهدی پاکدل!
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟