Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@20:32:00 GMT

حسینی بچه‌گانه عمل می‌کند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۱۵۰۷

ساعت24-پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه حسین حسینی دروازه بان استقلال این روزها در فضای مجازی جنجال‌هایی راه انداخته است و شاید در پایان فصل از این تیم جدا شود سخن گفت.

 علی موسوی در مورد رفتار اخیر حسینی( اینجا بخوانید) خاطرنشان کرد: حسینی بچه‌گانه عمل می‌کند. او باید بداند که در تیم بزرگی مثل استقلال بازی می‌کند و باید خیلی مسائل را تحمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تیم شما از هواداران گاهی فحش و گاهی تشویق می‌بینی و باید همه را به خوبی تحمل کنید. استقلال، چون تیم بزرگی است، شرایط خاصی دارد و مشکلات آن هم کم نیست.

وی در این مورد ادامه داد: هر بازیکنی که بتواند این شرایط خاص در تیم بزرگی مثل استقلال را تحمل کند، موفق خواهد بود در غیر اینصورت باید فاتحه فوتبال آن بازیکن را خواند. این رفتارهای بچه‌گانه نه به نفع استقلال است و نه به نفع حسینی. 

وی در مورد پیروزی تیم استقلال تهران مقابل پیکان در چارچوب  هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از وقتی که شفر به استقلال آمده است این تیم روند روبه‌رشدی داشته و هر روز بهتر از دیروز خود شده است.‌ ای‌ کاش استقلال از اول فصل چنین شرایطی را داشت و اگر اینگونه بود، الان تا این حد با صدر جدول فاصله نداشتیم. به هر حال امیدوارم سال آینده استقلال بهتری را ببینیم. به نوشته خبرورزشی، وی در خصوص اینکه قرار است دو تیم استقلال و ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر بروند، گفت: قطعا بازی جذابی خواهد شد، اما ای‌ کاش دو تیم ایرانی به یکدیگر برخورد نمی‌کردند. من با تمام احترامی که برای ذوب آهن قائلم، ولی اعتقاد دارم که استقلال بازی خود با این تیم را رفت و برگشت خواهد برد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدحسین: هدفم جلوگیری از تنش هوادار و مأموران بود

به گزارش "ورزش سه"، پس از  پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک که منجر به ورود یک هوادار زن به درون زمین شد، اتفاقاتی در کنار زمین رخ داد که حکم کمیته انضباطی و جریمه ۳۰۰ میلیونی سید حسینی را به دنبال داشت. کاپیتان استقلال همچنین یک جلسه تعلیقی نیز محکوم شد. این رأی واکنش سید حسین را در پایان بازی مقابل شمس آذر را نیز به دنبال داشت.

حسینی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت که از کمیته انضباطی بابت سرعت عمل در صدور این رای تشکر می‌کند ضمن اینکه او جریمه ۳۰۰ میلیونی را فدای هواداری کرد که وارد زمین شده بود. این گفته‌ها منجر به احضار کاپیتان آبی‌ها به کمیته انضباطی شد.

سید حسین حسینی کاپیتان محبوب استقلال در واکنش به حواشی اخیر به رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: هر اقدامی که در اراک انجام دادم فقط در راستای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود.

کاپیتان استقلال تاکید کرد: اتفاق غیر متعارف و غیر منتظره ای که در اراک رخ داد، چیزی نبود که ما تجربه مواجهه با آن را داشته باشیم. یک لحظه دیدم یک بانوی هوادار کنار زمین می دود و ماموران حراست ورزشگاه به سمت او می روند، احساس کردم به عنوان کاپیتان استقلال وظیفه دارم مانع تنش شوم. به هرحال ما فقط کارمان فوتبال بازی کردن نیست و مسئولیت های اجتماعی هم داریم. من خودم را در قبال هوادار مسئول می دانم. آن لحظه بهترین تصمیم این بود که برای حفظ آرامش و جلوگیری از تنش به سمت آن هوادار و ماموران حراست بروم و تلاش کنم ماجرا ختم به خیر شود.

کاپیتان استقلال ادامه داد: قطعا اگر به جای آن خانم، یک هوادار مرد استقلال هم در صحنه بود، همین کار را می کردم. رفتار جیمی جامپ ها را به هیچ وجه تایید نمی کنم ولی خودم را در قبال هوادار استقلال مسئول می دانم. آن لحظه هم قصد دخالت در کار ماموران را نداشتم و فقط می خواستم از ایجاد تنش جلوگیری کنم.

سید حسین حسینی افزود: در تمام این سالها که به شکل حرفه ای فوتبال کردم، تابع قوانین کشور بودم و هستم و اعتقاد دارم فوتبالیست ها به این دلیل که در کانون توجه قرار دارند باید بیشتر از دیگران قانون را رعایت کنند و هیچ کس هنجارشکنی و بی قانونی از من ندیده است.

حسینی اضافه کرد: در این ماجرا هم احساس می کنم سو برداشت شده است. حقیقتش چون نیتم فقط حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود، از حکم کمیته انضباطی و جریمه سنگین مالی جا خوردم. بعد از بازی شمس آذر هم منظورم این بود که عیبی ندارد اگر به خاطر هواداران استقلال جريمه شوم و به هیچ وجه قصدم این نبود که به حکم کمیته انضباطی اهانت کنم.

کاپیتان استقلال در پایان گفت: اگر از حرف من سو برداشت شده لازم می دانم توضیح بدهم و خیلی شفاف بگویم؛ نه از رفتارم در اراک و نه از حرف هایم در میکسدزون ورزشگاه آزادی قصد دخالت در کار ماموران نیروی انتظامی یا اعتراض به قانون را نداشتم و فقط می خواستم از تنش جلوگیری کنم. اگر کاری کردم و حرفی زدم فقط هدفم حمایت از هواداران استقلال بود.

او ادامه داد: هیچ وقت در کار ماموران که برای حفظ نظم و امنیت به ورزشگاه می آیند دخالت نکردم و نمی کنم و در اراک هم هدفم حفظ آرامش و جلوگیری از تنش بود. الان هم فقط به بازی های استقلال فکر می کنم، شش فینال تا قهرمانی در پیش داریم و اصلا دوست ندارم تمرکزم را روی مسائل دیگر بگذارم. مطمئنا از امروز برای هدفمان تلاش مضاعف می کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

دیگر خبرها

  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • حسینی محروم شد
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • شوک به استقلال؛ حسینی محروم شد!
  • باریکن تأثیرگذار استقلال تذکر جدی گرفت
  • سیدحسین: هدفم جلوگیری از تنش هوادار و مأموران بود
  • درخشان:پرسپولیس دوباره می تواند فاتح سه گانه شود/ وزیر ورزش گفت استقلال از 45 متری گل بخورد؟
  • کمیته انضباطی حسینی را احضار کرد