Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: سارا دلاوری هر زمان خواسته جلسه ای داشته باشیم پذیرفتم و او را حمایت کردم، نمی دانم باید چه کار دیگری انجام می دادم.

فریبا مددی در گفتگو با ایسنا درباره ی گلایه های سارا دلاوری مبنی بر اینکه به دلیل ناحقی هایی که شده تصمیم ندارد امسال در انتخابی تیم ملی شرکت کند،  تصریح کرد: سارا دلاوری از بازیکنان خوب ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هر دفعه خواسته با من جلسه ای در مورد مسائل شخصی خود یا اردوها داشته باشد، این جلسات برگزار شده است. در واقع من این اجازه را به همه بازیکنان داده ام که راحت و شفاف بیایند صحبت کنند و هر کجا موردی بود که به نظرم منطقی می آمد با مربیان در موردش صحبت کرده ام.

 او ادامه داد: دلاوری دختر خیلی خوبی است اما از لحاظ روحی و شخصیتی در ارتباط با موارد مختلف حساس است و من این موضوع را درک کردم. همیشه هم در مورد موارد مختلف که به فدراسیون آمده او را حمایت کردم .جالب این است که او هم همیشه تشکر کرده که او را حمایت می کنم. حتی گاهی اوقات تست آمادگی جسمانی بوده که عنوان کرده به دلیل درد داشتن از ناحیه مچ پا نمی تواند در آن زمان تست بدهد و هفته دیگری را هماهنگ کنم تا برود. همیشه سعی کردم بازیکنان با آرامش خاصی در اردوها باشند و مورد خاصی وجود نداشته باشد.

 مددی در پاسخ به این پرسش که شاید دلاوری هم  این انتظار را دارد که بیشتر به مسابقات برون مرزی اعزام شود، تصریح کرد:  تیم بزرگسالان سال گذشته سه اعزام داشته که دلاوری در هر سه اعزام حضور داشته است. یکی مسابقات بلغارستان، دومی یونیورسیاد  و سومی مسابقات ترکیه بوده است. برای بازی های یونیورسیاد که اعزام آن به برعهده وزارت علوم بود ابتدا صحبت بر این بود که یک بازیکن در بدمینتون اعزام شود اما ما خیلی حمایت کردیم که او هم اعزام شود  و باید از آقای دهخدا رئیس فدراسیون دانشگاهی تشکر کرد که او هم تلاش کرد تا بدمینتون به بازی های یونیورسیاد برود.

نایب رییس بانوان فدراسیون بدمینتون هم چنین گفت: در جریان مسابقات دهه فجر سال گذشته با مسئول کمیته توسعه کنفدراسیون بدمینتون آسیا صحبت کردم تا بازیکنان دیگری هم در کمپ AOP داشته باشیم و حتی نام آن بازیکنان را بردم و سحر زمانیان مربی تیم ملی شاهد است که مسئول کمیته توسعه کنفدراسیون آسیا پاسخ منفی داد و گفت بهتر است غیر از ثریا آقایی که بازیکن دعوتی است، بازیکنان نوجوان و جوان به این کمپ فرستاده شوند.

 مددی با اشاره به اینکه دلاوری ترجیح می داد سال گذشته بجای حضور در مسابقات ترکیه مانند آقایی به نپال برود، تصریح کرد: در این مورد با من قبلا صحبت کرد و توضیحات را به او دادم و قانع شد. او عنوان کرد چرا ثریا آقایی مسابقات نپال رفته و او به مسابقات ترکیه اعزام شد و من هم توضیح دادم که مسابقات ترکیه جزو برنامه های ما بوده و آقایی هم باید در آن شرکت می کرد اما از طرف کنفدراسیون بدمینتون آسیا نامه ارسال کردند که چون آقایی در کمپ AOP بوده باید در مسابقات نپال شرکت کند. در واقع او ابتدا اردویی داشت  و سپس در مسابقات نپال باید شرکت می کرد و حتی به ما گفتند یک بازیکن زیر 13 سال را می‌توانیم به این اردو بفرستیم که ما یک بازیکن از آذربایجان شرقی را با آقایی اعزام کردیم.

 او ادامه داد: متاسفانه گاهی اوقات بازیکنان فقط خودشان را می بینند و نمی دانند چه اتفاقاتی افتاده که چنین تصمیماتی گرفته شده است. البته من بعدا برای او توضیح دادم که چه برنامه ای بوده و او هم پذیرفت. حتی ما سحر زمانیان که از بازیکنان تیم ملی بوده را به عنوان مربی گذاشتیم و خیالم راحت است از همه لحاظ بازیکنان را درک می کند. سال گذشته به زمانیان گفتم یک مسابقه در آفریقا جنوبی هست واگر کسی می‌خواهد با هزینه شخصی در آن مسابقه شرکت کند، اعلام کند. او با آقایی و دلاوری صحبت کرده بود و بعد از یک هفته اعلام کرد که جوابی به او نداده اند که بخواهند در آن مسابقه شرکت کنند.

نایب رییس بانوان فدراسیون بدمینتون در پاسخ به این پرسش که قرار نیست صحبت دیگری با دلاوری داشته باشد، تصریح کرد: ما او را به انتخابی تیم ملی دعوت کرده ایم و نامه آن موجود است. 15 اردیبهشت هم باید در تست آمادگی جسمانی شرکت کند. او بارها درخواست جلسه داشته و من تحت هر شرایطی پذیرفتم و به صحبت هایش گوش داده ام و جواب  قانع کننده هم به او داده ام. نکته جالب اینکه بارها از من تشکر کرده که حمایتش کرده ام. الان هم بهتر بود بجای اینکه برود در رسانه ها مسائل را بازگو کند مثل دفعات پیش می آمد و مسئله ای داشت با من مطرح می کرد.

 او افزود:  دو ماه قبل از دهه فجر مسابقاتی داشتیم که دلاوری بعد از شرکت در آن مسابقات به من گفت نتایج مطلوب را در آن مسابقات نگرفته  و احساس می کند در بدمینتون آن طور که می خواهد رشد نمی کند. من نیز به او گفتم بازیکن خوبی است و پشتکار خوبی دارد و حیف است که بدمینتون را کنار بگذارد. تشویقش کردم که در مسابقات دهه فجر شرکت کند و اگر نتیجه نگرفت آن زمان مختار است راه  و هدفش را مشخص کند. حتی با روانشناس هم در موردش صحبت کردم. در بازی دونفره مسابقات دهه فجر آقایی مصدوم شد بنابراین او و دلاوری دیگر نتوانستند مسابقات را ادامه دهند، دلاوری هم بعد از این اتفاق بلافاصله محل را ترک کرد در حالی که من و مربیان این عقیده را داشتیم که بهتر بود در محل مسابقات می ماند.  ثریا آقایی با وجود مصدومیت اردو را ترک نکرد و گفت می خواهد در کنار ملی پوشان باشد. دلاوری حتی قبل از  تعطیلات عید همراه پدرش آمد و من و آقای مداحی با او صحبت کردیم و خیلی هم تشکر کردند و بدون هیچ مشکلی رفتند. به بدنساز تیم ملی هم گفتم  در تعطیلات نوروز به ملی پوشان برنامه بدهد و آنها را همراهی کند. دیگر نمی دانم باید چه کاری انجام می دادم.

او در مورد اینکه به نظر می رسد بدمینتون جزو رشته های اعزامی به بازی های آسیایی نیست هم تاکید کرد:  ما برنامه به کمیته ملی المپیک داده ایم و هنوز به ما اعلام نکرده اند که به بازی های آسیایی اعزام می شویم یا خیر.  با توجه به اینکه در گروه طلایی آسیا قرار گرفته ایم و با برنامه هایی که داریم امیدوارم مسئولان نگاه ویژه ای به ما داشته باشند و ما را به بازی ها اعزام کنند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و حداقل یک نماینده را داشته باشیم. از ابتدای سال هم برنامه هایمان مشخص است. تقاضای دو کمپ تمرینی را از کنفدراسیون آسیا داشته‌ایم که ما میزبان آن باشیم و دو مسابقه بین‌المللی هم خودمان برگزار می کنیم. قطعا برنامه های بهتری را امسال خواهیم داشت.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، اعضاء هیات رییسه فدراسیون دوومیدانی روز پنج‌شنبه با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون تشکیل جلسه دادند که یکی از مهمترین مصوبه‌های این نشست اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری مسایل و امور مرتبط با آن بود.

در حال حاضر فرزانه فصیحی با کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا سهمیه حضور در بازی‌های المپیک پاریس را کسب کرده است. حسن تفتیان، حمیده اسماعیل نژاد، مهدی پیرجهان، مهدی صابری و حسین رسولی دوومیدانی کارانی هستند که شانس این را دارند از طریق رنکینگ جهانی ورودی المپیک را کسب کنند که برخی از ورزشکاران در رقابت برای حفظ جایگاه خود هستند.

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدارسیون دوومیدانی در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص برنامه این ۵ دونده برای کسب سهمیه المپیک پاریس اظهار داشت: روز چهارشنبه ما جلسه ای با ورزشکارانی داشتیم که این شانس را دارند تا بتوانند سهمیه بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دست بیاورند. البته در این جلسه حمیده اسماعیل نژاد و فرزانه فصیحی حضور نداشتند و قرار شد با این دو نفر به طور مجازی جلسه را برگزار کنیم.

وی افزود: اما در جلسه‌ای که با سایر ملی پوشان داشتیم مقرر شد حسین رسولی نماینده پرتاب دیسک ایران در مسابقات ازبکستان، کره جنوبی، جام کازانوف قزاقستان و در نهایت مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کند. مهدی پیرجهان نیز به مسابقات قطر، غرب آسیا، مسابقات قزاقستان اعزام خواهد شد، پیرجهان علاوه بر این در مسابقات قهرمانی کشور نیز شرکت خواهد کرد.

سرپرست دبیری فدارسیون دوومیدانی ادامه داد: مهدی صابری در پرتاب وزنه نیز مسابقات نیجریه، سنگال، قزاقستان و قهرمانی کشور را دارد و باید در این رویدادها حضور پیدا کند و در نهایت حسن تفتیان را در ماده ۱۰۰ متر داریم که او هم قرار است در رقابت های جایزه بزرگ کشور امارات، فرانسه، قزاقستان و در پایان مسابقات قهرمانی کشور حضور داشته باشد.

معتمدی در پایان تاکید کرد: نتایج این جلسات و اعزام به مسابقات مانند یک قرارداد دو طرفه بین فدارسیون دوومیدانی و ورزشکاران منعقد می گردد که هر دو طرف با توجه به تعهدی که دارند موظف به اجرای قرارداد می باشند.

کد خبر 6089555

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد