Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:20:37 GMT

انتصاب مزینانی به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون اسکی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۲۳۹۳

انتصاب مزینانی به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون اسکی

با حکمی از سوی رئیس فدراسیون اسکی، پژمان مزینانی به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسین اسکی منصوب شد. ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ ورزشی رزمی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با حکمی از سوی سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی، پژمان مزینانی به عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حکم رئیس فدراسیون اسکی برای سرپرست نایب رئیسی فدراسیون اسکی آمده است:

"جناب آقای پژمان مزینانی
احتراما با توجه به تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست نایب رئیسی فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید. امیدوارم با توانمندی و تلاش و درایت وافر شاهد ارائه خدمات قابل توجه شما به جامعه ورزش اسکی باشیم."
پژمان مزینانی از اسکی بازان باسابقه ایران و رئیس کنونی کمیته اسکی روی چمن فدراسیون است که با حکم رئیس فدراسیون اسکی به عنوان سرپرست نایب رئیسی این فدراسیون منصوب شده است.
فدراسیون اسکی همچنین صمیمانه زحمات و تلاش‌های جناب آقای مهدی حیدری نایب رئیس پیشین فدراسیون اسکی تشکر و قدردانی می‌کند و برای ایشان در جایگاه جدیدشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

انتهای پیام/

R1434/P1435/S3,30/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد

با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، با حکم حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی رئیس کل دادگستری قزوین بود و حجت الاسلام مصطفوی نیا پیش از این رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بوده است.

رئیس جدید دادگستری قزوین در سابقه کاری خود دادستانی رشت را نیز در کارنامه دارد.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد