Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش ایلنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد موتور سیکلت از ساعت 12ظهر روز چهارشنبه 5 اردیبهشت تا ساعت 6 روز شنبه  8 اردیبهشت از محورهای کرج – چالوس ، هراز،  فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

تبصره-تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در محور کندوان ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14  تا 24 روز جمعه مورخ 97/02/07 از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 روز جمعه مورخ 97/02/07 از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین موادسوختی و یا فاسدشدنی از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

در محور هراز :

الف- تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه مورخ 97/02/05 و همچنین از ساعت 8 الی 24 روز های پنجشنبه و جمعه  97/02/06 و 97/02/07 از محور هراز ممنوع است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پلیس راه جاده مواد سوختی و فاسد وسایل نقلیه ب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز

سرگرد محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر از دوطرفه شدن تردد در محور کندوان از دقایقی خبر خبر داد و گفت: این محور از صبح امروز برای تخلیه بار ترافیکی یکطرفه شده بود.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران وضعیت تردد و ترافیک را در مسیرهای جنوب به شمال محور کندوان و هراز سنگین اعلام کرد.

کد خبر 6095298

دیگر خبرها

  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش