Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@03:07:24 GMT

رکورددار گینس به پرسپولیس رفت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۲۶۱۱

رکورددار گینس به پرسپولیس رفت

"آرش احمدی طیفکانی" تنها رکورددار جهانی گینس در استان هرمزگان با قراردادی یک‌ساله به باشگاه ورزشی پرسپولیس تهران پیوست.

به گزارش ایسنا، آرش احمدی طیفکانی با اعلام این خبر گفت: بنا به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس دیداری صمیمی با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه داشتم.

وی، گفت: در این دیدار با بستن قراردادی یک‌ساله به باشگاه پرسپولیس پیوستم که در صورت اتمام مهلت قرارداد با توافق این مدت تمدید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی در خصوص مبلغ قرارداد خود گفت: به دلیل عشق و علاقه‌ای که پرسپولیس داشتم هیچ مبلغی در قرارداد بنا به درخواست خودم ذکر نکردم.

رکورددار جهان تصریح کرد: در طول این مدت از تمامی امکانات باشگاه پرسپولیس اعم از مربیان باتجربه و سالن‌های تمرین و بدنسازی جهت زدن رکوردهای جدید استفاده خواهم کرد.

احمدی، تأکید کرد: رکورد بعدی من که تعادل توپ بر روی سر به‌صورت نشسته که از آن ورزشکار سوئد است به نام باشگاه پرسپولیس زده خواهد شد.

وی، خاطرنشان کرد: در زمان برگزاری شهرآوردهای پایتخت نیز در ورزشگاه آزادی برنامه اجرا خواهم کرد.

"آرش احمدی طیفکانی" از ورزشکاران مینابی است که موفق به شکستن رکورد جهانی گینس با نگه‌داشتن توپ بر روی یک پا با زمان ۱ ساعت و ۲۳ دقیقه و ۱۲ ثانیه و نگه‌داشتن توپ تعادلی بر روی سر با زمان8ساعت و 42 دقیقه و 12 ثانیه است که در روزهای اخیر به باشگاه پرسپولیس تهران پیوست.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها

بیانکونری با کنارزدن لاتزیو، جواز حضور در فینال کوپا ایتالیا را کسب کرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، یوونتوس با نتیجه ۱-۲ برابر لاتزیو شکست خود اما برتری ۳-۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، جواز حضور در فینال جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) را کسب کرد.

لاتزیو ۲-1 یوونتوس؛ رستگاری تلخ

بر اساس داده‌های آماری اوپتا، یوونتوس با غلبه بر لاتزیو برای بیست و دومین بار راهی فینال کوپا ایتالیا شد. هیچ تیم دیگری در تاریخ فوتبال ایتالیا نتوانسته به اندازه بانوی پیر، حضور در فینال جام حذفی را تجربه کند. آاس رم با ۱۶ صعود، دومین تیم این فهرست به حساب می‌آید.

گفتنی است یوونتوس تاکنون ۱۴ مرتبه قهرمان کوپا ایتالیا شده و پرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت‌ها نیز به حساب می‌آید.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان
  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • روستای «استاد» رکورددار بارندگی در شهرستان گناباد
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها