Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اسماعیل گرامی مقدم»،  سخنگوی حزب اعتماد ملی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در خصوص بست نشینی های اخیر احمدی نژاد و اخیر اظهارات او درباره نظام گفت: باید دید اظهارات احمدی نژاد تا چه حدودی درست و صادقانه است. هرکسی که از عدالت سخن می گوید حرف او درست است، اما اینکه گوینده حرف صداقت دارد یا نه این مهم است، که حتما در مورد احمدی نژاد صدق نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه بیان کرد: احمدی نژاد بزرگترین خسارت وارد کننده و بزرگترین نقض کننده آزادی ها در دوره ریاست جمهوری خودش بود. آقای احمدی نژاد در دوره ریاست جمهوری نقض کننده عدالت بوده است.

گرامی مقدم گفت: احمدی نژاد دروغ های بزرگی در خصوص آزادی و عدالت گفت و امروز هم به دروغ حامی آزادی و عدالت است. احمدی نژاد هنگامی که رفقای‌شان یعنی بقایی و مشایی به اتهام مالی نه سیاسی به زندان رفتند، طرفدار عدالت شده است.

این چهره اصلاح طلب با بیان اینکه چرا با احمدی نژاد برخوردی صورت نمی گیرد، ادامه داد: من به آزادی بیان اعتقاد دارم اما دستگاه های قضایی-امنیتی باید برخوردشان با احمدی نژاد مانند دیگر افراد باشد. یا با احمدی نژاد برخورد شود یا حالا که با احمدی نژاد برخورد صورت نمی گیرد، می‌بایست بسیاری از زندانیان سیاسی که در سطوح پایین تر منتقد دولت و حکومت بودند، برای رفع تبعیض از زندان آزاد شوند.

عضو حزب اعتماد ملی در باره سوابق احمدی نژاد گفت: در خصوص صداقت داشتن احمدی نژاد در گفتارش می بایست رسانه ملی اطلاع رسانی کند و سوابق ایشان را مورد ارزیابی قرار دهد. کسی که تا چند سال قبل یکی از مهم ترین ناقضین حقوق بشر و آزادی بوده چه اتفاقی افتاد که طرفدار این واژه‌ها شده است. این را باید دستگاه های امنیتی حل کنند و ذهنیت تبعیض گونه دستگاه های امنیتی را از ذهن مردم برطرف کنند.

او در پاسخ به اینکه برای رفع تبعیض بهتر نیست که در خصوص احمدی نژاد اقدامی صورت گیرد، گفت: من مخالف زندانی کردن کسی هستم که بدون رفتارهای قهر آمیز و مدنی اعتراض خود را اعلام می کند حتی در خصوص آقای احمدی نژاد. اما همه مردم ایران می بایست از این آزادی برخوردار باشند، باید همه مردم ایران و سیاسیون آزادی عمل و بیان داشته تا مواضع خود را بیان کنند.

گرامی مقدم در پایان بیان کرد: نه تنها برخورد نکردن باعث ناامیدی مردم می شود بلکه قبح آزادی خواهی و عدالت خواهی را می شکند. به هر حال تصور کنید یک دزدی مدام فریاد می زند آهای دزد را بگیرید! کسی که اعتقادی به آزادی نداشته و در دوران او بدترین برخوردها با سیاسیون شده است، امروز فریاد آزادی خواهی سر می دهد. این فرد واژه ها را آرام آرام از معنا و مفهوم خارج خواهد کرد.

خبرنگار: محبوبه رستمی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احمدی نژاد انتخابات دولت زندان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان انتقال پایتخت؛ چرا احمدی‌نژاد موفق نشد؟

تهران کلانشهری با مشکلات فراوان است و ایده انتقال پایتخت بار‌ها در دولت‌های مختلف مطرح شده است.

به گزارش خبرآنلاین، فضا‌های اطراف رودخانه‌های تهران رها شده است. تهران شهر زخمی شده‌ای است که طرح‌های نجات در آن اجرا نشده و طرح جامع اول تهران متوقف شده است. اینجا بزرگراه‌ها ساخته شده، اما بدون اینکه بدانند هدف از آن چه بوده است. زمانی هم شهرداری تهران مایل نبوده شهر طرح داشته باشد، چون می‌خواسته تراکم فروشی کند. بخش عمده‌ای از مشکلات تهران مربوط به‌همین طرح‌های زخمی شده و رها شده است. الان هم تهران طرح ندارد.

حسین ایمانی جاجرمی در پاسخ به این سوال که انتقال پایتخت راهگشا نیست، ادامه می‌دهد: غیرممکن است. شما برای این کار پول ندارید. هر جای دیگر را هم برای پایتخت شدن انتخاب کنید دوباره همین مشکلات در آن تکرار می‌شود.

این کارشناس در خصوص اینکه زمان آقای احمدی‌نژاد کار انتقال پایتخت شروع شد، حتی معاونت‌های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به‌اصفهان و شیراز منتقل شدند، و ادامه آن روند موفق می‌شد، می‌گوید: نه، آن اقدامات پشتوانه مطالعاتی نداشت. ضمن آنکه باید اراده سیاسی کل حاکمیت درباره انتقال پایتخت اجرا می‌شد. دولت به‌تن‌هایی قادر به‌این کار نیست.

دیگر خبرها

  • غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش
  • (تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی
  • معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت احمدی‌نژاد درگذشت
  • عکسی از مهدی هاشمی و منتقد سرسخت پدرش در یک مراسم /وزیر احمدی نژاد هم آمد
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • واکنش احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • درمان لوزه بزرگ را جدی بگیرید
  • امکان انتقال پایتخت؛ چرا احمدی‌نژاد موفق نشد؟
  • چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر