Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@06:20:14 GMT

واگذاری امور مطبوعات به تشکل‌های مدنی و صنفی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۲۹۷۰

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، صبح امروز چهارشنبه، پنجم اردیبهشت، در بازدید از خانه مطبوعات لرستان، سیستمی کار کردن و انجام کارها براساس سیستم را یکی‌از ابتکارات بشر دانست و اظهارکرد: به اصل کار مطبوعات و واگذاری کارهای مطبوعات به تشکل‌ها اعتقاد داریم.
وی آگاهی‌‌بخشی به جامعه را هدف اصلی رسانه‌ها دانست و ادامه داد: متون اصحاب رسانه و خبرنگاران از جنس آگاهی بخشی به جامعه باشد این در حالی است که تحلیل‌های اصحاب رسانه نیز منطبق بر واقعیت نگارش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خادمی تحلیل منطبق بر اصول منطقی را یکی‌از پایه‌های تحلیل‌های رسانه دانست و افزود: در مجموع هدف اصلی اصحاب رسانه رشد و توسعه استان لرستان است.
استاندار لرستان با بیان این‌که گاهی تاثیر عدم انتشار یک خبر بیشتر از انتشار آن خبر است، اضافه کرد: مطالبات و خواسته‌های مردم و عموم جامعه پایه و اساس مطالبی است که باید توسط اصحاب رسانه منتقل شود.
وی به هم‌صدایی و هماهنگ بودن اصحاب رسانه برای انتقال خواسته‌های مردم تاکید و تصریح کرد: خروجی رسانه‌ها حاوی مطالباتی باشد که به بهبود وضع هوا استان منجر می‌شود.
خادمی با تأکید بر انتقال درست و معنای صحیح از صحبت‌ها توسط اصحاب رسانه بر رعایت اقتصاد خبر تاکید و خاطرنشان کرد: در راستای مطالبه اصحاب رسانه برای احداث چاپخانه، تسهیلات لازم برای این واحد در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌گیرد.
استاندار لرستان عنوان کرد: در تجمیع دفاتر نشریات و مطبوعات و همچنین بحث مسکن‌ مهر هر جا لازم باشد استانداری تسهیل‌گر خواهد بود.
استاندار لرستان با اعلام خبر برگزاری نشست خبری در آینده نزدیک، افزود: ما قبل از این آمار دقیقی از اصحاب رسانه نداشتیم اما هم اکنون که ساماندهی خبرنگاران انجام شده است نشست خبری در اسرع وقت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام از برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گران استان ایلام، امین دوست محمدی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت جامعه هدف ایثارگران برای تحقق شعار سال تلاش کنند، افزود: برون سپاری خدمات از جمله موارد بسیار مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی باید به این ظرفیت قانونی توجه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با اینکه واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام شده است.

محمد رحیمی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن قدردانی از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهوری به ایلام در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: کارهای زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که نیاز به حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه برای تمام املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است، ادامه داد: در حال حاضر زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است.

کد خبر 748398

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان