Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با انتقاد از سیاست‌های آمریکا در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا گفت: برخی فکر می‌کنند این منطقه باید طبق اراده آنها حرکت کرده و کاخ سفید برای خاورمیانه تصمیم بگیرد. آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز درمراسم افتتاحیه رسمی رویداد بین‌المللی تبریز 2018 اظهار کرد: بسیاری از مشکلات منطقه به خاطر دید ناصحیح و سخنان ناصحیح نسبت به ملت‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی فکر می‌کنند برای همیشه یک رژیم غاصب ظالم باید بر مردم برخی کشورها مسلط شوند. فکر می‌کنند کاخ سفید باید برای خاورمیانه تصمیم بگیرد. فکر می‌کنند از این طریق می‌توانند همه ذخایر دنیای عرب را به یغما ببرند.
به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی خطاب به آمریکا اظهار کرد:‌ چشم طمع شماها به کجاهاست؟ به طلای سیاه زیر زمینی یا حساب‌های صدها میلیاردی برخی از کشورهای عرب منطقه؟ این طمع عقل را از شما ربوده است؟ هر روز سخنی می‌گویید که نه با شان منطقه و نه شان مردم و نه شان قرن جدید سازگار است. به صراحت می‌گویید با پول دیگران می‌مانید. پس شما جیره خوار دیگران هستید. ارتش شما به دنبال منبعی است تا بدزد و ارتزاق کند این برای شما حیثیت شد؟ می گویید پول بدهید در سوریه می‌مانیم و اگر پول ندهید می‌رویم. اگر ما نباشیم شما در یک هفته نیستید چرا نیستند؟ ما حافظ عراقیم. ملت عراق حافظ عراق است. ما آماده‌ایم حافظ عربستان باشیم. ملت عربستان حافظ عربستان است. اتفاقا اگر شما تشریفتان را برای همیشه ببرید امنیت کامل را در منطقه برقرار می‌شود.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد:‌ این همه هواپیما و بمب در اختیار عربستان گذاشتید؛ امنیت آوردید؟ چرا نگاهتان غلط است. امان از دید غلط و امان از زبانی که به درستی گردش نمی‌کند و سخنانی می‌گویید که برای مردم مشکل ایجاد می‌کند.
وی ادامه داد: می‌گویید با فلان رهبر کشور اروپایی برای یک قرارداد هفت جانبه تصمیم می‌گیرید؛ با چه اجازه‌ای؟ ما حسن نیت خود را به دنیا نشان دادیم. به دنیا نشان دادیم که ایران هراسی دروغ بود. ما خواستیم به جهان بگوییم پرونده سازی برای ایران تحت عنوان PMD دروغ بوده است و بر خلاف عدل و قانون ما را ذیل فصل هفتم شورای امنیت بردید.
روحانی سپس گفت: ما با این پیمان و توافق تهمت‌ها را نشان دنیا دادیم و ثابت کردیم که آمریکا و اسراییل طی دهها سال دروغ می‌گفتند. ما راستگویی ایران را تحت عنوان برجام ثابت کردیم.
{$ }
وی همچنین اظهار کرد: شما به دنیا نشان دادید که به عهدتان پایبند هستید و یا نشان دادید که به عهدتان پایبند نیستید؟ این که بانکهای دنیا را برای کار با ایران تهدید می‌کنید، اینکه مانع سرمایه گذاری کارآفرینان هستید، این که هر روز با یک بیان نادرست نسبت به مردم مسلمان از جمله ایران برایشان مانع می‌تراشید بر خلاف عهدتان در جامعه است.
روحانی با بیان اینکه کسانی که بدهکار هستند حالا طلب وام جدید می‌کنند گفت: اول آنچه را که امضاء کردید؛ رئیس جمهور سابق و وزیر خارجه سابقتان گفتند را اجرا کنید بعد حرف از موضوعات جدید بزنید. می‌گویید قرار داد بسیار بدی امضاء شده است، چرا قبلی‌هایتان این را نفهمیدند؟ شما که سررشته‌ای از سیاست و  حقوق ندارید؛ یک کاسب، یک تاجر، یک ساختمان ساز و یک برج ساز در مورد این قرارداد حرف می‌زند.
وی افزود: دنبال چه هستید؟ دنبال این هستید که ایران و ملت‌های منطقه را تهدید کنید. از خدا باید بخواهیم دیدها را در جهان اصلاح و زبان‌ها را در مسیر درست بچرخاند. مشکل ما در دنیای امروز مشکل  مواجه شدن با سیاست‌مدارانی است که ابعاد سخن خود را درک نمی‌کنند.
وی با اشاره به اینکه ما دنبال تعامل سازنده و گسترده با جهان هستیم و این تعامل فقط منحصر در قرارداد هسته‌ای نیست، اظهار کرد: همواره گفته‌ایم راه‌حل صحیح برای مسائل، راه‌حل برد ـ برد است. اگر کسی فکر کند که باید به نفع خود و ضرر دیگری عمل کند توافقی پایدار نمی‌ماند.
رییس‌جمهور همچنین با بیان اینکه یکی از راه‌های تعامل سازنده با دنیا، گردشگری است، تصریح کرد: گردشگری هم ارتباط با گذشته است، هم امروز و هم ارتباط برای فردای جهان است. گردشگری می‌تواند برای ما اشتغال و رونق اقتصادی ایجاد کرده و زندگی مردم را بهتر کند.
روحانی با تاکید بر اینکه همه ما باید کاری کنیم که جاذبه‌های گردشگری ما دائمی شود، گفت: به مردم تبریز و مسئولان این استان می‌گویم کاری کنند که جاذبه دائمی در تبریز ایجاد شود. بگذارید تبریز مرکز گردشگری برای همه دهه‌ها و قرن‌ها باشد.
{$ }
وی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری تبریز، تصریح کرد: اولین جاذبه گردشگری، اخلاق مردم است. برخورد مناسب در ذهن گردشگر می‌ماند. همه شهرهای ایران، شهرستان‌های آذربایجان و همه کوچه‌های تبریز مملو از شرف و انسانیت است. تبریز پایتخت گردشگری است نه برای امروز و فردا بلکه برای همیشه تاریخ. تبریز دروازه اتصال ایران به غرب و جهان بوده و در مسیر اصلی جاده ابریشم است و شرق را به غرب متصل کرده است. اگر می‌خواهیم تبریز قطب گردشگری بماند باید از آن مراقبت کنیم. برخورد مناسب مامور فرودگاه، راننده تاکسی و اتوبوس و هتلداران و مردم در ذهن گردشگر می‌ماند. برخورد مناسب ما، تمدن ما را به دنیا معرفی می‌کند.
منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خمس: هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم

پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی سرانجام هفته گذشته به حضور ۴۹۵ روزه خود در تراکتور پایان داد و رسماً از این تیم جدا شد. خمس که دوران متفاوتی را در تراکتور پشت سر گذاشت درباره آنچه در این مدت تجربه کرد به صحبت پرداخت.

* از تجربه زندگی و کار در ایران راضی بودید؟

تجربه فوق العاده مثبتی در ایران داشتم، چه به لحاظ کاری و چه زندگی. قبل از اینکه ایران را ببینم تصویر خیلی مبهمی از این کشور داشتم ولی برایم تجربه فوق العاده و فراموش نشدنی شد.

* رفتار مردم تبریز با شما چگونه بود؟

از مهمان‌نوازی بی‌نظیر مردم تبریز بسیار تشکر می‌کنم. رفتار آنها با ما فوق‌العاده بود؛ پُر از عشق و احترام. این خیلی مهم بود، چون احساس غربت نمی‌کردیم. برای ما خداحافظی خیلی سخت بود چرا که یک سال و نیم پُر از محبت داشتیم و جمع شدن اشک در چشم من و دستیارانم و مسئولان تیم و اطرافیان مشهود بود.

* این سؤال‌ها را از این بابت مطرح کردیم که برخی رسانه‌های خارجی اعلام کردند شما حس مثبت و امنیت در تبریز نداشتید.

حتی یک لحظه حس عدم امنیت نداشتم. همیشه جو تبریز و ایران را امن می‌دیدم و از این نظر بسیار خوشحال بودم. تنها دغدغه من نگرانی خانواده‌ام و مسائل خانوادگی بود.

* دوباره به ایران بازخواهید گشت؟

معلوم است که دوست دارم برگردم. ایران همیشه در ذهن من است. ولی صادقانه بگویم فکر نمی‌کنم در تیمی غیر از تراکتور بخواهم مربیگری کنم. شاید، چون که بیش از حد با باشگاه و دوستم آقای زنوزی و مدیر باشگاه و هواداران بی‌نظیر و بی شمار تراکتور از نظر عاطفی درگیر بوده و هستم. آقای زنوزی همانند یکی از اعضای خانواده‌ام بود.

* حقیقت دارد که تنها حقوق ماهانه‌تان تا زمان فسخ قرارداد را دریافت کرده و هیچ غرامتی نگرفته‌اید؟

بله فقط حقوقم تا روزی که کار کردم را گرفتم و هیچ غرامتی دریافت نکردم.

* چه پیامی برای هواداران در ایران و البته تراکتوری‌ها دارید؟

تراکتور و هوادارانش همیشه در قلب من هستند. صادقانه بگویم حق فوتبال ایران بهترین‌هاست. باید همه در کنار هم بجنگند تا لیگ ایران را تبدیل به یکی از برترین لیگ‌ها کنند؛ چرا که هم ظرفیتش موجود است هم حق فوتبال ایران و هوادارانش است.

منبع: تسنیم

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • پاکو خمس: هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • گروسی : ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
  • نیوشا ضیغمی خطاب به مردم ایران: خوش‌ به حالمون
  • پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو