Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@23:22:16 GMT

دستگیری ۵۹۴ سارق، مالخر و خرده فروش در پایتخت

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۳۰۳۸

دستگیری ۵۹۴ سارق، مالخر و خرده فروش در پایتخت

خبرگزاری شبستان:فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۵۹۴ سارق در قالب ۷۷ باند خبر داد و گفت: ارزش ریالی اموال مسروقه و مکشوفه حدود ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبستان، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ امروز در حاشیه دهمین طرح رعد در جمع خبرنگاران گفت: نخستین طرح (رعد )سال 97 و دهمین طرح پلیس پیشگیری فرمانده انتظامی تهران بزرگ در 48 ساعت گذشته با بهره گیری از تمام توان کلانتری ها و مجموعه پلیس پیشگیری در پایتخت به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: در این مرحله از طرح رعد 331 مخفی گاه سارقان، مالخران و قاچاقچیان تحت کنترل و بازدید قرار گرفت و در مجموع 594 سارق و مالخر دستگیر شدند که شامل 77 باند بودند.

 

سردار رحیمی در ادامه افزود: از این 77 باند هشت باند سارقان منزل، چهار باند سارقان مغازه ها، پنج باند سارقان خودروها، 20 باند سارقان لوازم خودرو و داخل خودرو، پنج باند قاچاقچی خرده پا، 15 باند سارقان اماکن خصوصی، 18 باند در حوزه مواد مخدر، هشت باند سارقان فروشنده مشروبات الکلی و یک باند جاعل اسناد و مدارک دولتی بودند.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در مجموع در این مرحله از عملیات طرح رعد 207 دستگاه خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه کشف شد.

 

وی با بیان اینکه ارزش ریالی اموال مکشوفه و مسروقه بالغ بر 2 هزار و 37 قلم بوده است، گفت: همچنین 351 دستگاه تلفن همراه، 463 ضبط خودرو، 198 باند خودرو، 101 باطری خودرو، 100 حلقه لاستیک، هزار و 89 قلم سایر اقلام سرقتی بودند که از سارقان کشف شد.

 

سردار رحیمی اذعان کرد: در این مرحله از طرح برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر نیز لحاظ شده بود که در مجموع 277 نفر خرده فروشان مواد مخدر هم دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بخش کالای قاچاق هم بالغ بر 61 هزار و 764 قلم انواع کالای قاچاق شامل داروهای غیرمجاز، پارچه، مشروبات الکلی خارجی، لوازم یدکی خودرو، لوازم پزشکی، ورزشی و دخانیات هم کشف شدند.

 

وی اظهار کرد: در این عملیات 11 هزار و 509 حلقه سی دی مستهجن، ضد اخلاقی و فرهنگی کشف شد. در مجموع از این سارقان 7 قبضه سلاح جنگی، 3 قبضه سلاح شکاری و 58 قبضه سلاح سرد در این عملیات کشف شد.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ارزش ریالی اموال قاچاق مکشوفه حدود پنج میلیارد تومان و ارزش اموال مسروقه مکشوفه حدود 3 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده که دستاوردهای عملیات رعد می باشد.

 

وی گفت: گران ترین خودروی کشف شده شامل ماکسیما و مگان بودند.

سردار رحیمی اظهار کرد: تعدادی از اموال مکشوفه زمانی که خود مال باختگان سارقان را معرفی می کنند به آنها بازگردانده می شوند و بخشی را هم خود سارقان اعلام می کنند و از این طریق به مالباختگان برگردانده می شود، مابقی تحت گنجینه پلیس آگاهی مرکز می شود که مالباختگان می توانند با مراجعه به این مرکز اموال خود را بگیرند.

 

سردار رحیمی افزود: نتیجه تمام اقدامات مان این است که اموال را به مردم برگردانیم پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری هم در همین راستا تلاش های خود را می کنند.

 

وی درخصوص این باند جعل اسناد گفت: این افراد که شامل ۶ نفر بودند با ظرافت و دقت خاصی اسناد زمین، مجوز آزادی از زندان و دیگر اسناد دولتی را جعل می‌کردند همچنین در توزیع گسترده مشروبات الکلی نیز نقش داشتند.

وی گفت: متاسفانه تعداد زیادی از سارقان سابقه دار بودند.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مسابقات بین المللی قرآن جشنواره جهانی فیلم فجر قرآن کریم دولت اردبیل مهدویت سبک زندگی اسلامی عضو مجلس خبرگان رهبری سپاه پاسداران مخفی گاه سارقان مالخران و قاچاقچیان طرح رعد سردار رحیمی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد

ایزدی مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان تهران در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مزایده خرده فروشی استان تهران گفت: حراج خرده فروشی استان تهران  در سال گذشته حدود ۶۰ تا ۷۰ دوره برگزار شد و به عنوان ماموریت تعین و تکلیفی به این بخش  نگاه می‌کنم .

وی افزود: مجموع حراج خرده  فروشی ما در سال گذشته ۱۶ میلیارد تومان بوده و هدف اصلی ما این است که کالا به دست مصرف کننده نهایی برسد.

او گفت: حواله‌های زیادی در هر حراج خرده فروشی  داشته ایم  و میزان آنها بسیار بیشتر از حواله های مزایده های روز بوده است .

او گفت: به زودی طبق برنامه ریزی های که انجام داده ایم امکان ارسال کالا از طریق پست فراهم خواهد شد و به زودی از طریق امضای حواله درب خانه امکان تحویل کالا فراهم می‌شود تا هزینه‌ها در این بخش کاهش پیدا کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد