Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@19:07:23 GMT

شهرام ناظری و حافظ ناظری در کنسرت نیکولا پیووانی

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۳۱۰۱

به گزارش ایلنا، نیکولا پیووانی در این کنسرت که ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در تالار وحدت برگزار می‌شود منتخبی از قطعاتی را که پیش از این برای تعدادی از فیلم‌های سینمایی ساخته است، اجرا می‌کند. 

مدیران ارشد دولتی، بیش از ۲۰۰ نفر مهمان از سفارت ایتالیا، همچنین فیلمسازانی که فیلم‌های آن‌ها در بخش رقابتی سی و ششمین جشنواره جهانی حضور دارد، فیلمسازان خارجی حاضر در جشنواره، جمعی از استادان و رییس دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی دانشگاه تهران، ۷۰ نفر از اعضای باشگاه هواداران جشنواره و نمایندگانی از رسانه‌ها در این کنسرت که تنها یک نوبت اجرا دارد، حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین از استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری برای حضور در این کنسرت دعوت به عمل آمده است. 

نیکولا پیووانی آهنگساز و رهبر ارکس‌تر سر‌شناس ایتالیایی است که سابقه همکاری با فیلمسازان جهانی چون فدریکو فلینی، برادران تاویانی و مارکو بلوکیو را دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهرام ناظری حافظ ناظری فدریکو فلینی نیکولا پیووانی مارکو بلوکیو تاویانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود

اکبر قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در سطح استان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته خدام روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت وارد استان می‌شوند و در تمامی شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر افزود: برنامه‌ها تا روز سه شنبه یکم خرداد ماه ادامه دارد و در این مدت خدام حرم رضوی در ۶۵ شهر و روستا حضور پیدا می‌کنند.

قائدی ادامه داد: در این مدت بیش از ۴۵۰ برنامه در نقاط مختلف استان با حضور خدام و پرچم بارگاه رضوی توسط خادم یاران و یاوران رضوی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این برنامه‌ها ۱۳۵ خادم اجرایی در سطح استان حضور فعال دارند.

کد خبر 6097634

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • ماجرای جالب شاعر شدن شهرام شکیبا + فیلم
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود
  • پیش بینی تولید بیش از ۲۴ هزار تن باقلا در گلستان