Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عباس نصری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: سال گذشته برای ۷۷ پروژه، مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و ۱۱۰ میلیارد ریال از محل حمایت‌های خیران هزینه شده است.

وی با اشاره به شعار امسال هفته سلامت، افزود: با توجه به گستردگی منطقه لارستان و وجود روستا‌های دور دست، امکان دسترسی مردم روستا‌ها به مراکز سلامت در شهر و حتی روستا‌های دیگر دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصری ادامه داد: دانشکده علوم پزشکی لارستان برای دسترسی هرچه بهتر و سریع‌تر مردم به خدمات بهداشتی درمانی در سال گذشته ۷۷ پروژه در حال اجرا داشته که از این بین ۳۷ پروژه به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: از بین ۳۷ پروژه تکمیل شده در سال گذشته، ۲۹ پروژه دولتی و با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال و ۸ پروژه نیمه دولتی و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام تصریح کرد: بطور کلی ۴۰ پروژه نیمه تمام از سال گذشته مانده که از این بین ۱۹ پروژه خیرساز، ۱۳ پروژه دولتی و ۸ پروژه نیمه دولتی است که خیران ۸۰ میلیارد ریال و بخش دولتی ۳۰ میلیارد ریال از اعتبار این پروژه‌ها را تامین کرده‌اند.
انتهای پیام/ر

مشارکت خیران لارستانی در بخش پروژه‌های بهداشتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی درمان اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان

علیرضا لطفی با اشاره به دستگیری قاچاقچی کالا در استان گفت: پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی خرم آباد ارسال و متهم به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و همچنین ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حمل کالا محکوم شد.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی این محموله قاچاق را که شامل پارچه و فندک بود از یک دستگاه کامیون کشف کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • اجرای دو طرح حوزه بهداشت و درمان بردسکن
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • مجمع خیران مشارکتی طرح‌های محیط زیستی در ۳۱ استان کشور تشکیل می‌شود
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • واگذاری پروژه‌های دولتی یکی از نمودهای مشارکت اقتصادی است
  • مشارکت خیران در تجهیز مراکز درمانی اشنویه