Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@19:13:12 GMT

محدوديت هاي ترافيکي نيمه شعبان در قم

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۳۴۶۲

محدوديت هاي ترافيکي نيمه شعبان در قم

خبرگزاري آريا- سرپرست پليس راه استان، محدوديت ها و ممنوعيت هاي ترافيکي تعطيلات نيمه شعبان را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مختار پناهي" با اشاره به حضور ميليوني زائران در شهر مقدس قم براي حضور در جشن بزرگ نيمه شعبان و به دليل افزايش سفرهاي بين شهري و افزايش ترافيک در اين ايام، گفت: محدوديت ها و ممنوعيت هاي تردد براي افزايش ايمني و تسهيل در عبور و مرور در استان اجرا مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: تردد انواع تريلر، كاميون و کاميونت از ساعت 12 روز سه شنبه 11 ارديبهشت الي 24 روز چهارشنبه 12 ارديبهشت، از ميدان 72 تن به سمت جمکران ممنوع شده و وسايل نقليه مي توانند از مسير جايگزين(روي پل ميدان 72 تن به سمت اتوبان قم-کاشان) تردد کنند.
سرپرست پليس راه استان گفت: از عوارضي اتوبان "قم – کاشان" به سمت ميدان 72 تن ممنوع شده و وسايل نقليه مي توانند از مسير جايگزين بعد از عوارضي اتوبان "قم - کاشان" به سمت رودخانه تغيير مسير داده و در ادامه از کنار گذر منتهي به خيابان شهيد باديان، وارد کمربندي امام علي(ع) و به سمت جاده قديم "قم- تهران" و "سلفچگان" تردد کنند.
سرهنگ پناهي ادامه داد: جاده قديم "کاشان – قم" نرسيده به پل اميرکبير به سمت مسجد مقدس جمکران ممنوع بوده و وسايل نقليه مي توانند از مسير جايگزين کنار گذر پل اميرکبير وارد اتوبان "کاشان – قم" شوند.
اين مقام انتظامي افزود: باتوجه به حجم ترافيک در ميدان 72 تن وسايل نقليه سنگين که از اتوبان "قم-کاشان" به مقصد تهران در حرکت هستند، بايد قبل از رسيدن به عوارضي "قم-کاشان"، آزاد راه "قم-گرمسار" را براي ادامه مسير انتخاب کرده و تردد داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید حسنوند گفت: در راستای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ مردم اهواز در راستای حمایت از طرح عفاف و حجاب و مجریان طرح نور با حضور فرمانده کل انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی در محل برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت‌ها در مسیرهای بلوار آیت الله بهبهانی مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال از تقاطع کیکاوس تا سه راهی سلمان فارسی - همه معابر منتهی به مصلی مهدیه از خیابان گندمی و حق بین شامل قنواتی، معمارزاده، طالقانی، غفاری، کیوان، خ امام و خ صدرالسادات و همه معابر منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی از خیابان کمپانی حدفاصل خیابان رستگاری تا سلمان فارسی شرقی شامل مهربند، مجاهدین، خ وکیلی و خیابان‌های فرعی روبرو مصلی اعمال خواهد شد.

وی خبر داد: رانندگان می‌توانند از مسیرهای خیابان کمپانی مسیر شمال به جنوب و بالعکس- خیابان گندمی مسیر شمال به جنوب - خیابان ادهم مسیر جنوب به شمال و خیابان شریعتی مسیر شمال به جنوب به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6097645

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • هراز یکطرفه شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران