Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@04:08:02 GMT

مراسم نکوداشت روز «روانشناس و مشاور» در شیراز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۳۵۵۶

مراسم نکوداشت روز «روانشناس و مشاور» در شیراز برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مراسم نکوداشت روز «روانشناس و مشاور» با حضور مدیر کل، اعضا شورای معاونین، روانشناسان و مشاورین اداره کل بهزیستی فارس در سالن «پیامبر اعظم (ص)» برگزار شد.

به گزارش دریافتی خبرگزاری شبستان از شیراز، مراسم نکوداشت روز «روانشناس و مشاور» با حضور مدیر کل، اعضا شورای معاونین، روانشناسان و مشاورین اداره کل بهزیستی فارس امروز (4 اردیبهشت) در سالن «پیامبر اعظم (ص)» برگزار شد، در این مراسم دکتر مرتضی موسوی، مدیر کل بهزیستی فارس ضمن تبریک این روز گفت: سازمان بهزیستی مجموعه ای از مناسبت هاست و این خود دلیل بر پویایی وحرکت این سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به ضرورت نامگذاری روز روانشناس، گفت: روانشناس کسی باید باشد تا مسیر هدایت شده، انسان را به او بشناساند تا باعث رشد و تعالی او باشد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: پدیده های نو ظهور تحولات اجتماعی باعث شده تا ضرورت روانشناس بیشتر از پیش احساس شود، امروزه قدرت اول دست کسی است که دانایی بیشتری داشته باشد و بتواند مسئولیت پذیر باشد و این میسر نمی شود مگر اینکه انسان از لحاظ روانی در آرامش باشد.

 

مدیر کل بهزیستی فارس افزود: در این جامعه پدیده های اجتماعی جدید ظهور کرده است و از این رو باید فرزندانمان را طوری تربیت کنیم که بتوانند گلیم خود را از آب گل آلود بیرون بکشند، چتری را به او بدهیم که کمتر خیس شود.

 

وی افزود: یکی از وظایف ما این است که باور مسئولین را نسبت به علم روانشناسی افزایش دهیم به طوری که این علم را در تمامی ارکان نظام و در هر تصمیمی سیاستگذاران علم روانشناسی را به کار گیرند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مسابقات بین المللی قرآن دولت آذربایجان شرقی آذربایجان غربی شیراز آیت الله مکارم شیرازی سعدی دریاچه ارومیه جلسه شورای اداری روز روانشناس بهزیستی فارس شیراز کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید کریمی گفت: همزمانی بارندگی‌های شدید اخیر و رعد و برق، تگرگ، وزش باد شدید با فصل کوچ عشایر استان فارس از شهرستان‌های قشلاقی به ییلاقی سبب شد که ۵۰ رأس گوسفند عشایر فارس بر اثر وقوع رعد و برق تلف شوند.

مدیر کل امور عشایر فارس خاطرنشان کرد: اکیپ‌های سیار ستادی و شهرستانی مدیریت بحران اداره کل امور عشایر فارس با حضور مستمر در مناطق عشایری استان، خسارت‌ها، آسیب‌ها و مشکلات ناشی از بارندگی‌های روزهای اخیر را رصد نموده و در پی تماس از سوی عشایر منطقه دشت ارژن مبنی بر تلف شدن تعدادی از دام‌های عشایری، در اسرع وقت و با هماهنگی‌های لازم در مناطق مورد نظر حاضر شدند.

وی افزود: اکیپ ویژه اداره کل نیز با حضور مدیرکل و هیئت همراه، رضازاده رئیس هلال احمر شیراز، رنجبر بخشدار دشت ارژن در بین عشایر حاضر و از نزدیک مسائل پیش آمده را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

کریمی گفت: با بررسی‌های اولیه مشخص شد تعداد قریب بر ۵۰ رأس دام سبک عشایر مناطق عشایری دشت ارژن، بن رود و زنگنه با برخورد رعد و برق تلف شده و از بین رفته‌اند.

در این بازدید به عشایر خسارت دیده، اقلامی همچون پلاستیک، لوازم خوراکی و پتو توزیع اعطا شد و با توجه به اعلام هشدارهای بارندگی از تاریخ ۱۵ الی ۱۷ ماه جاری به کلیه خانوارهای عشایر کوچرو و ساکن تاکید شد که از اتراق، و نصب چادر در ارتفاعات و کنار رودخانه‌ها جداً خودداری کنند.

کد خبر 6097086

دیگر خبرها

  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • مراسم عزاداری آخرین مسافر بقیع در مدرسه علمیه خان شیراز