Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بارش های رگباری به همراه رعد و برق از فردا در سطح استان اصفهان آغاز می شود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر  جوی نسبتاً ناپایدار بر روی استان اصفهان طی امروز است.

وی بیان داشت: بر این اساس امروز در اکثر نقاط استان گاهی شاهد افزایش ابر و وزش باد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان تصریح کرد: از فردا با نزدیک شدن موجی ناپایدار به استان به تدریج شاهد بارش در مناطق غرب و جنوب استان خواهیم بود.

وی افزود: تا اوایل هفته آینده سامانه بارش‌زا به تناوب در استان منجر به بارش‌های رگباری، گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید خواهد شد.

علی عسگریان گفت: دمای هوا در اکثر نقاط استان دو تا چهار درجه افزایش خواهد داشت.

وی با اظهار اینکه امروز هوای اصفهان کمی ابری و مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است، ادامه داد: فردا هوای قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و گاهی دربعدازظهر و شب بارش پراکنده پیش بینی شده است.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان تصریح کرد: روز جمعه هوای نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید، رگبار باران و احتمال رعد برق پیش بینی شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد

کارشناس مسئول اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به اینکه بارش باران با شدت در مناطق جنوبی استان ادامه دارد، گفت: ایستگاه‌های هواشناسی تاکنون بیشترین بارش باران در جم به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شده است. - اخبار استانها -

علیرضا بهادری در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به  اینکه سامانه بارشی در جنوب استان بوشهر فعال است، اظهار داشت: این سامانه با صبح فردا فعال است و بارش باران، رگبار پراکنده و افزایش سرعت وزش باد در پی دارد.

وی با بیان اینکه اکنون تمرکز سامانه بارشی استان بوشهر در جنوب این استان است، گفت: وزش باد، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش تند باد لحظه‌ای و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان به‌ویژه نواحی جنوبی و مرکزی مورد انتظار است.

کارشناس مسئول اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به میزان بارش باران در استان خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های هواشناسی استان بوشهر تا صبح امروز بیشترین بارش باران در شهرستان جم منطقه انارستان به میزان 40 میلیمتر ثبت کرده است.

بهادری ثبت 30 میلیمتر بارش باران در دشتی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: بنادر دیر و کنگان 25 میلیمتر بارش باران ثبت شده که اکنون بارش باران همراه با تند باد لحظه‌ای در این شهرستان‌ها ادامه دارد.

وی از مواج و متلاطم شدن خلیج فارس در نوار ساحلی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: از فردا به‌تدریج با کاهش ابر، وضعیت جوی و دریایی استان تا اوایل هفته آینده آرام می‌شود.

کارشناس مسئول اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد و تا اوایل وقت فردا در برخی نقاط بویژه نواحی مرکزی و جنوبی، بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تند باد پیش‌بینی شده است،گفت: جهت وزش باد در استان بوشهر متغیر غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت 10 تا 36 کیلومتر در ساعت و تا اوایل وقت فردا در برخی ساعات در نیمه جنوبی گاهی بیش از 50 کیلومتر در ساعت است.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد
  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم
  • آسمان اصفهان باز بارانی می شود
  • هوای اصفهان ۶ درجه گرم‌تر می‌شود / تشدید بارش‌ها همراه با وزش باد در استان
  • روند افزایش دما در البرز پیش بینی می‌شود
  • آغاز ناپایداری‌های جوی فردا در اصفهان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری بهاری چهارمحال و بختیاری
  • افزایش دمای پایتخت از فردا ۲۶ فروردین
  • هوای اصفهان ۳ درجه خنک‌تر می‌شود / بارش‌های بهاری شدت می‌گیرد
  • پیش بینی بارش رگباری برای فارس