Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-03@16:49:44 GMT

جوایز نقاشی بلاروس به کودکان سرزمین مادری رسید

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۳۷۱۲

جوایز نقاشی بلاروس به کودکان سرزمین مادری رسید


کودکان نقاش ایرانی جوایز نقاشی مسابقه بلاروس را دریافت کردند.

به گزارش امتداد نیوز، تعدادی از جایزه‌های دوازدهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کشور بلاروس ۲۰۱۷ به اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعلق گرفت.

این اتفاق بین‌المللی با موضوع «سرزمین مادری» برگزار شد و ۲۸ نفر از اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور موفق به کسب نشان، دیپلم افتخار و گواهی شرکت در این دوره از مسابقه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوثر کیایی ۱۴ ساله از مرکز فرهنگی‌هنری کانون گرگان موفق به دریافت نشان و دیپلم افتخار این مسابقه شد.

رامیلا جوانی ۶ ساله از مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در تهران، محمدرضا مسعودی‌نیا ۱۱ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۰ و سارا همتی ۱۲ ساله از مجتمع فرهنگی هنری کانون کرمانشاه، و راحله کثیر ۱۱ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون شوش استان خوزستان، موفق به دریافت دیپلم افتخار این مسابقه شدند.

الهه قزکوب ۸ ساله، سجاد علیزاده و لاوین حسن‌زاده هر دو ۱۰ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون اهواز، دنیا افشار ۸ ساله، فاطمه صنوبر ۱۰ ساله، صالح احمدی ۱۱ ساله، زهرا کیان مهر ۱۴ ساله و احمد آل کثیر ۱۴ ساله هر پنج نفر از مرکز فرهنگی هنری کانون شوش و هستی رحمت اللهی ۶ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون بهبهان در استان خوزستان، مریم فروغی ۱۳ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۱ و یوسف امینیان ۱۲ ساله از مرکز فرهنگی هنری گزبرخوار کانون هر دو از اصفهان گواهی شرکت در این رویداد را از آن خود کردند.

گواهی شرکت در این مسابقه همچنین به کوثر ویسی‌پور ۱۰ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره دو، اهورا هاشمی ۷ ساله و زانا فیروزبخت ۸ ساله هر دو از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۰ و روناک شیروانی ۱۲ ساله از مجتمع فرهنگی هنری کانون کرمانشاه، نگین شاه‌جانی ۹ ساله و ترانه توکلی و مهدیه هاشمی هر دو ۱۳ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون اراک استان مرکزی، محمدطاها خواجوی و غزل سلطانی هر دو ۶ ساله و امیرپاشا رحیم‌زاده ۸ ساله از مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در تهران، فاطمه صدری ۱۴ ساله از مرکز فرهنگی هنری پارس‌آباد استان اردبیل و رومینا رهنمون ۱۳ ساله رسیده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۸۹۰ اثر در دوازدهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی «سرزمین مادری» کشور بلاروس در سال ۲۰۱۷ شرکت کرده بود.

true برچسب ها : حضور هنر ایران در جهان مسابقه نقاشی نقاشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: حضور هنر ایران در جهان مسابقه نقاشی نقاشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است

ایسنا/ایلام مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: کانون استان ایلام با ۶۸ درصد رشد در شاخص‌های تخصصی و عمومی یکی از کانون‌های پیشرو کشور شناخته شد.

«فاطمه رستگار» با حضور در ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد کانون‌های استانی، کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایلام در سال ۱۴۰۲، با رشد در شاخص‌های تخصصی و عمومی به عنوان کانون پیشرو در کشور شناخته شد که موفقیتی برای استان ایلام است.
وی با بیان اینکه تعداد ویژه برنامه‌های فرهنگی کانون در استان ایلام در سال قبل ۵۳۶ ویژه برنامه بوده است افزود: در سال قبل ۱۱۴ نمایشگاه در سطح استان برگزار شد که این آمار رشد زیادی نسبت به سال قبل‌تر از آن داشته است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایلام همچنین به طرح «کانون مدرسه» اشاره کرد و گفت: این طرح موفق ارتباط بین مدرسه و کانون را تقویت می‌کند و در استان ایلام تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد، با هماهنگی مدارس در قالب هنر، با دانش‌آموزان در مدارس اجرای برنامه داریم.
رستگار خاطرنشان کرد: اردیبهشت ماه جشنواره نمایش عروسکی کودکان نوجوانان در استان ایلام برگزار می‌شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد