Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@01:01:05 GMT

اولتیماتوم استاندارد به خودروسازان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۳۸۱۷

اولتیماتوم استاندارد به خودروسازان

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: ما نمی‌خواهیم کالایی در گمرک بماند اما کالاهای وارداتی باید منطبق با استانداردها و قابل قبول باشد.

به گزارش ایسنا، نیره پیروزبخت در حاشیه کارگاه کشوری طراحی گرافیک و کارتون با موضوع « کالای استاندارد ایرانی میخرم » که امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در سازمان ملی استاندارد برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: سازمان ملی استاندارد باید برای حمایت از کالای ایرانی با سازمان‌های دیگر هماهنگ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: این هماهنگی باید به گونه‌ای باشد که اگر کالای استانداردی در داخل تولید می‌شود با وضع مقرراتی خاص بیشر مورد اقبال قرار گیرد البته این به معنای جلوگیری از واردات نیست، بنابراین ممکن است در سال جاری در خصوص ماندن برخی کالاها در گمرک، با اعتراض برخی تاجران مواجه شویم،  ما نمی‌خواهیم کالایی در گمرک بماند اما کالاهای وارداتی باید منطبق با استانداردها و قابل قبول باشد.  

رئیس سازمان ملی استاندارد در خصوص استانداردهای مورد نظر در ساخت خودرو نیز اعلام کرد: همه خودروسازان تا یکم تیرماه امسال فرصت دارند که همه 63 استاندارد مورد نظر سازمان را پاس کنند.    

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شبرنگ در نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان با اشاره به برنامه‌های هفته کارگر افزود: جلسات هماهنگی و هم اندیشی با حضور مدیران و تشکل ها، اجرای مانور ایمنی درکارگاه‌های ساختمانی و پتروشیمی دهدشت، جشن کارگری در مجموعه‌های مختلف، تجلیل از کارگران و برگزاری مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه‌های هفته کارگردر استان است.
در این جلسه کارگران مشکلات خود در زمینه معیشتی، حقوقی و صنفی را بیان کردند.
هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی کارگران در این جلسه گفت: مشکلات زیادی در این جامعه کارگری وجود دارد که بعضی از آنها در چارچوب قانون می‌گنجد و قابل حل می‌باشد و یا دراستان قابل پی‌گیری و برطرف شدن است، اما برخی از توان ما خارج است.

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری