Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، بعد از اینکه رسانه های آمریکایی خبر دادند که یکی از نگهبانان سابق برج ترامپ ادعا کرده ترامپ فرزندی از رابطه با یکی از خدمتگدارانش دارد، حالا دینو ساجدین دربان سابق برج ترامپ در این خصوص واکنش نشان داده است.

 

به گزارش رسانه های آمریکایی، دینو ساجدین در سال ۲۰۱۵ میلادی طی توافقی با رسانه «نشنال انکوایرر» پذیرفته در ازای فاش نکردن این ماجرا و فروش اختصاصی این ماجرا به نشنال انکوایرر مبلغ ۳۰ هزار دلار دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آقای ساجدین روز ۱۲ آوریل در گفتگو با بازفید گفت: «امروز من مطلع شدم توافقی که با نشنال انکوایرر برای عدم انتشار این ماجرا داشتم از سوی رسانه‌ها منتشر شده است.»

 

ساجدین در بیانیه‌ای که در اختیار بازفید قرار داده می‌گوید: «تایید می‌کنم زمانی که در برج ترامپ (در دهه ۱۹۸۰) مشغول به کار بودم، به من گفته بودند کاری به کار آن خدمتکار نداشته باشم چرا که با ترامپ رابطه داشته و از این رابطه یک فرزند هم دارد.»

 

در این گزارش‌ها اسمی از این خدمتکار و بچه‌اش برده نشده و ادعای ساجدین نیز به طور رسمی تایید نشده است.

 

 ای پی و نیویورکر می‌گویند: «طبق توافق، اگر ساجدین، در خصوص جزئیات توافق حرفی بزند، باید یک میلیون دلار جریمه بپردازد.»

 

رسانه نشنال انکوایرر البته این اظهارات آقای ساجدین را تایید نکرده است. گفتنی است طبق نظرسنجی که سی‌ان‌ان در مارس ۲۰۱۸ انجام داد، ۵۶ درصد مردم آمریکا بر این باورند رسانه «نشنال انکوایرر» به نفع ترامپ فعالیت می‌کند.

 

بی‌بی‌سی هم در واکنش به این موضوع و برای پروپیمان کردن اتهامات جنسی ترامپ، سراغ پرونده رسوایی اخلاقی ترامپ به خاطر رابطه‌اش با استفانی کلیفورد، بازیگر و کارگردان فیلم های پورنوگرافی رفت و حق السکوت 130 هزار دلاری به او را برجسته کرد.

 

 

 

لینک دانلود

 

به گزارش بی بی سی، بازیگر فیلم های پورن به همراه وکیلش در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد.

 

او برای پایان دادن به تهدیدات در این برنامه شرکت کرد و گفت: دیگر اجازه نمی دهد کسی برایش قلدربازی درآورد.

 

او مدعی است در 2006 با ترامپ ارتباط داشته و در سال 2016 نزدیک انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وکیل ترامپ 130 هزار دلار به عنوان حق السکوت به داده است.

 

او همچنین مدعی شده در سال 2011 وقتی که خواست در مورد رابطه با ترامپ با روزنامه های پرطرفدار صحبت کند کسی آمده و در پارکینگ خانه اش او را تهدید کرده است: به دخترم نگاه کرد و گفت چه دختر قشنگی حیفه اگه اتفاقی برای مامانت بیفته.

 

وکیل ترامپ که به نظر می رسد بیشتر کارچاق کن او بوده، پذیرفته که 130 هزار دلار به او پرداخته اما ترامپ منکر هر گونه ارتباط و پرداخت رشوه در این باره است.

 

هفته پیش ماموران اف بی آی به خانه این وکیل یورش بردند و اسنادی که می توانست با این پرداخت ها مرتبط باشد را با خود بردند.

 

حامیان ترامپ مدعی اند این زن به دنبال دوختن کیسه ای برای خود است.

 

رسانه های آمریکا در روزهای اخیر به طور گسترده ای ادعاهای استورمی دنیلز، هنرپیشه فیلمهای پورنو مبنی بر رابطه جنسی او با دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۶ میلادی را پوشش داده اند. رئیس جمهوری آمریکا تاکنون هرگونه رابطه جنسی با استفانی کلیفورد را که با نام حرفه ای استورمی دنیلز فعالیت می کند تکذیب کرده است.

 

به گزارش یورونیوز، این هنرپیشه فیلم‌های مستهجن با ارائه دادخواستی خواهان ابطال توافق صورت‌گرفته بین وی و وکیل ترامپ برای عدم افشای این موضوع شد.

 

این دادخواست به دادگاه عالی منطقه لس‌آنجلس ارائه شده است و در آن آمده است که این توافق «باطل و بی‌اثر و فاقد پیامد است» زیرا ترامپ بشخصه آن را امضا نکرده است.

 

کلیفورد مدعی شده است که «رابطه صمیمی» خود با ترامپ را در سال 2006 آغاز کرده است و این مسئله تا «سال 2007» ادامه یافته است. وی در لایحه خود گفته است که طی این مدت در مناطق لیک‌تاهوئه، نوادا، و بورلی هیلز با ترامپ رابطه داشته است. این در شرایطی است که ترامپ در سال 2005 با همسر سوم و کنونی خود ملانیا ترامپ ازدواج کرده است.

 

تحلیلگران بی طرف معتقدند آماری که امروز در قالب میزان تجاوز به بازیگران زنان در هالیوود منتشر می‌شود و هر روز چند زن بازیگر رابطه شان با مردان را افشا می‌کنند برای عادی سازی مسئله تجاوز جنسی در خصوص ترامپ است.

 

 

هفده زنی که از ترامپ بخاطر آزار جنسی شکایت کرده اند

 

 

کمپین metoo# برای عادی‌سازی تجاوز به راه افتاد

در همین راستا کمپین بگم بگم معروف به کمپینmetoo# را برای این جریان عادی‌سازی به راه انداختند، گرچه مردم را به صحنه آوردند تا آن را مطالبه عمومی نشان دهند اما پشت پرده آن عادی سازی رفتار ترامپ بعنوان رئیس جمهور است.

 

استیون بنون مشاور ارشد ترامپ، در تائید تحلیل فوق گفته است: ترامپ برای رأی آوردن در انتخابات ریاست جمهوری تنها به 100 زن فاحشه برای عدم اعتراض به تجاوز جنسی رشوه و حق‌السکوت داده است، بنابراین لازم بود چنین القا شود که اگر رئیس جمهور تجاوز کرده است آن هم در چنین سطح وسیعی پس همه می‌توانند تجاوز جنسی داشته باشند و مسئله زیاد مهمی نیست.

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ترامپ آسوشیتدپرس یورونیوز آمریکا عکس دلار رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب نیکا شاکرمی

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

به گزارش میزان، دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

گفتنی است روز گذشته در حالی سایت BBC جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیشتر به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز رسما در رسانه‌ها اعلام شد.

دیگر خبرها

  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود
  • احضار برخی فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب در پرونده نیکا شاکرمی
  • احضار خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای
  • احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای /دلیل: انتشار مطالب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه دروغگویان درباره نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه برخی از فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی