Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم آیین افتتاح و تحویل 27 واحد مسکونی منطقه زلزله زده سرپل ذهاب اظهار داشت: این فضای عشق و فداکاری و گذشت، نه شیعه، نه سنی و نه اهل حق می‌شناسد و لطف خدا به دنبال همین فداکاری‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی امروز در برابردشمنان شرق و غرب ایستاده، به خاطر همین مجاهدت‌هاست، خاطرنشان کرد: همین مردم وقتی لازم باشد دنبال دفاع از حریم اهل بیت می‌روند و روزی که لازم باشد، برای کمک به مردم به اینجا یا کرمان می‌آیند و خدا در دو دنیا به این نیت‌های خالص بها می‌دهد.

سردار جعفری ضمن تاکید بر اینکه ما به حال آنها که با بصیرت و عشق به خدمتگزاری مشغول خدمت شدند غبطه می‌خوریم، گفت:27 واحد به اسم لشکر محمد رسول الله که یکی از لشکرهای قدرتمند ما در دفاع مقدس بود، به دست خانواده‌های شهدای مدافع حرم تحویل زلزله زدگان می شود.

 فرمانده کل سپاه پاسداران  افزود: اینجا ( سرپل ذهاب) سی سال جنگ خانمان‌براندازی رخ داد و بسیاری از همین مردم کنار رزمندگان ما در برابر دشمن جنگیدند و دشمن بعد یکسال وحشت مجبور به فرار از کشور ما شد و ذلیلانه درخواست عقب نشینی داد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف کشور، چه جنگ و چه زلزله، راهگشای اصلی است و خدا را شکر که این همت بلند در مردم ما وجود دارد که زبان‌زد دنیا شده است، تصریح کرد: حضور مردم به خاطر اسلام و تاکید اسلام بر مجاهدت است و جهاد فقط جنگ نیست بلکه قتال به معنای جنگ است؛ هر جا صحبت از جهاد شده، اول منظور جهاد با مال است و بعد جهاد با جان.

 فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: همه این حرکت‌ها و صحنه‌های ایثارگری و فداکاری به لطف و عنایت رهبری و خواست ایشان از نیروهای جوان و جهادگر است.

سردار جعفری در همین زمینه افزود: بسیاری از جوانان وقتی به رهبری مراجعه می‌کنند وبا اشک تقاضای اعزام می کنند، ایشان می گویند آنجا خیلی نیاز به حضور نیست، بلکه همین‌جا هم مردم نیاز به خدمت‌رسانی دارند.

ادامه دارد...

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه/ ۲ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «رومن استاروویت» فرماندار منطقه کورسک روسیه اعلام کرد که نیروهای ارتش روسیه به چند روستا در این منطقه حمله کردند که در پی آن دو نفر کشته و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

وی با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: طرف اوکراینی روستای کوزینو را بار دیگر بمباران کرد که در نتیجه آن یک زن کشته و یک نفر دیگر نیز به علت جراحت شدید به بیمارستان منتقل شد.

این مقام روس در ادامه افزود: یک پهپاد اوکراینی مهمات آتش‌زا بر بام یک خانه در روستای نیکولائف-دارینو در حومه سوژانسکی ریخت که باعث خسارت شدید شدید و یکی از ساکنان این خانه نیز بر اثر آتش‌سوزی جان باخت.

وزارت دفاع روسیه دیروز سه شنبه نیز در بیانیه ای اعلام کرد: پهپاد اوکراین بر فراز منطقه بلگورود منهدم شد. تلاش کی یف برای انجام یک حمله تروریستی پهپادی بر فراز منطقه بلگورود و کورسک خنثی شد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه آمده است: پهپادی که کی یف با آن قصد حمله به منطقه بلگورود و کورسک را داشت، منهدم شد؛ تلفات جانی و خسارتی هم به بار نیامد.

وزارت دفاع روسیه پیشتر هم اعلام کرده بود که سامانه پدافند هوایی مسکو، چند پهپاد ارتش کی‌یف را در منطقه بلگورود سرنگون کرد.

ضدحملاتی که کی یف ماه ها درباره آن تبلیغ کرده و غربی ها به شدت به آن دل بسته بودند، از اوایل ژوئن پیش شروع شد؛ اما ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این ضدحملات راه به جایی نبرده و علاوه بر این، تلفات زیادی را هم روی دست رژیم کی یف گذاشت.

کد خبر 6093707

دیگر خبرها

  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه/ ۲ نفر کشته شدند
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز