Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا - وزير نيرو در سفر به استان کرمانشاه تصفيه خانه فاضلاب شهرستان کنگاور، واحدهاي اول و دوم نيروگاه داريان و سد شهداي ازگله را افتتاح مي‌کند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، رضا اردکانيان روز چهارشنبه در سفري 2 روزه به کرمانشاه، ابتدا تصفيه خانه فاضلاب شهرستان کنگاور را با سرمايه گذاري 110 ميليارد ريالي افتتاح مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين تصفيه خانه با مساحت 6 هکتار و پوشش دهي 52 هزار نفر، ظرفيت هشت هزار متر مکعب در شبانه روز را دارد.
ديدار با دانشجويان و اساتيد دانشگاه هاي استان کرمانشاه، بازديد از تصفيه خانه آب شهر کرمانشاه، شرکت در جلسه شوراي اداري و برگزاري نشست خبري از ديگر برنامه‌هاي وزير نيرو در روز چهارشنبه است.
اردکانيان روز پنجشنبه هم پس از بازديد از طرح آبرساني به شهر پاوه، 2 واحد نيروگاه 140 مگاواتي داريان در اين شهرستان را افتتاح مي‌کند.
اين 2 واحد از سه واحد نيروگاه داريان پس از طي دوره يک ماهه بهره ‌برداري آزمايشي با حداقل تريپ مجاز و بيش از سه هزار و 280 ساعت کارکرد به شبکه سراسري برق کشور مي‌پيوندند.
اردکانيان سپس سد هيروي و تونل نوسود بازديد و سد شهداي ازگله در شهرستان ثلاث و باباجاني را افتتاح مي کند.
سد شهداي ازگله از نوع سنگ ريزه اي با هسته رسي است که به ارتفاع 65 متر از پي، احداث شده و داراي مخزني به حجم 30 ميليون متر مکعب خواهد بود.
همزمان با حضور وزير نيرو در اين منطقه آبرساني به 909 هکتار از زمين هاي دشت ازگله هم آغاز مي‌شود.
طول شبکه آبياري در اين مسير 14 کيلومتر است که منجر به افزايش 10 هزار تني توليدات کشاورزي منطقه مي‌شود.
اردکانيان در پايان سفرش از وضعيت آبرساني و برق رساني مناطق زلزله‌ زده سرپل ذهاب بازديد مي کند و عصر روز پنجشنبه راهي تهران مي‌شود.
استان کرمانشاه با 2 ميليون نفر جمعيت داراي 32 شهر و 2 هزار و 622 روستا است.
7444/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران گفت: به منظور کاهش مصرف آب و استفاده مجدد از پساب طرح برگشت پساب تصفیه خانه به سالن رنگ و خطوط تولید در شرکت پارس خودرو اجرا شد.

علیرضا رحمتی افزود: راه اندازی این شبکه و استفاده مجدد از پساب تصفیه شده منجر به کاهش میزان برداشت از آب‌های زیرزمینی به میزان ۳۵ درصد یعنی حذف برداشت ۷۰۰ متر مکعب آب در طول شبانه روز شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»