Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-18@22:57:22 GMT

موبایل جدید ال جی مجهز به نمایشگر کم مصرف است

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۴۴۵۷

موبایل جدید ال جی مجهز به نمایشگر کم مصرف است

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از انگجت، ال جی قصد دارد ماه آینده موبایلG7ThinQ را رونمایی کند. درهمین راستا برخی از ویژگی های آن را اعلام کرده است.

آخرین ویژگی اعلام شده به نمایشگر دستگاه تعلق دارد که ۶.۱ اینچ و با کیفیت QHD+ است. البته اندازه نمایشگر به دلیل فرورفتگی موجود کوچکتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب درباره این نمایشگر آن است که شدت نور قابل مشاهده ال سی دی را می توان به ۱۰۰۰nit رساند. بنابراین راحت تر می توان زیر نور آفتاب محتوای موبایل را خواند.

علاوه بر آن ال جی ادعا می کند این نمایشگر در مقایسه با G6، ۳۰ درصد انرژی کمتری مصرف می کنند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله مهری ظهر پنجشنبه در همایش روز ملی گندم و نان در استان گلستان اظهار کرد: دیده نشدن تلاش افرادی که در عرصه آرد و نان فعالیت می‌کنند یکی از نکاتی است که در استان مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه همان طور برای رفع مشکل صف‌های طولانی نوانایی های استان در آبان سال گذشته همت شد، افزود: اکنون باید برای تولید نان با کیفیت هم تلاش کرد تا رضایت مندی مردم را در استان شاهد باشیم.

مدیرکل غله استان گلستان گفت: طی هفته آینده ۶ نانوایی به تولید نان با آرد کامل مجهز خواهد شد و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت که این اتفاق طی دو هفته دیگر تکرار خواهد شد.

وی یادآور شد: طی برنامه ریزی های انجام شده مراکز خرید تضمینی محصولات کشاورزی گلستان از اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

کد خبر 6081918

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • پایبندی به ارزش‌های انسانی از ویژگی های نیروهای مسلح ایران است
  • ویژگی رژیم غذایی سالم چیست؟
  • ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه پیشرفته است
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست
  • گزارش جدید اسپیدتست/ وضعیت سرعت اینترنت ایران در جهان
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13
  • افزایش سرعت اینترنت ایران علیرغم کاهش رتبه