Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:47:25 GMT

روحانی با یک نقل قول درباره ترامپ: پنیری که می‌خوری ایرانی است!

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۴۷۶۱

انتهای پیام .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آذربایجان شرقی روحانی ترامپ پنیر پنیر ایران نقل قول موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: حاضرم به زندان بروم

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا پس از تعویق جلسه دادگاه درخصوص پرداخت حق‌السکوت به بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی، خطاب به خبرنگاران گفت: «قاضی به من دستور داده چیزی از جزئیات پرونده منتشر نکنم و گفته اگر این قانون را نقض کنم، به زندان خواهم رفت.»

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پایگاه خبری هیل به نقل از رئیس‌جمهور سابق آمریکا نوشت: «صادقانه بگویم، قانون اساسی ما با اختلاف زیاد، بسیار مهم‌تر از زندان است. من این فداکاری را هر روز انجام خواهم داد، اما آنچه در اینجا اتفاق می‌افتد مایه شرمساری است و دادگاه‌های استیناف باید در این امر دخالت کنند.»

«خوآن مرچان» قاضی دادگاه عالی نیویورک که پرونده ترامپ را بررسی می‌کند، اعلام کرد که دونالد ترامپ برای دهمین بار حکم دادگاه را نقض کرده است و او را به دلیل برخورد تند با هیئت منصفه دادگاه مربوط به پرداخت حق‌السکوت به پرداخت ۱۰۰۰ دلار جریمه کرد.

قاضی مرچان هشدار داد که نقض قوانین در دفعات آینده به حبس این رئیس‌جمهور سابق منجر خواهد شد.

او خطاب به ترامپ گفت: «آخرین چیزی که می‌خواهم انجام دهم این است که تو را به زندان بیندازم، اما در نهایت باید کارم را انجام دهم. تداوم تخلفات شما، حمله مستقیم به حاکمیت قانون است.»


دیگر خبرها

  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • دستور پخت متفاوت‌ترین کباب کوبیده ایرانی (فیلم)
  • ترامپ: زندان را ترجیح می‌دهم
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • (ویدئو) نظامیان اوکراینی ماکت ترامپ را آتش زدند
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • تمام خواص و مضرات ادویه کاری + طرز تهیه و ارزش غذایی