Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فهیمه سروری در نشست با نواب روسای هیئت‌های ورزشی و قهرمانان برون مرزی خراسان رضوی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: سعی داریم جلساتی به‌صورت تخصصی برای نواب روسای هیئت ‌های ورزشی برگزار کنیم تا از زیر ساخت‌ها و ظرفیت هر هیئت مطلع شویم، در این جلسه همراه نایب رئیس هیئت، قهرمان آن رشته را دعوت کردیم تا برای دو رویداد بزرگ پیش‌رو تعامل و گفت‌وگو داشته باشیم تا سهمیه بیشتری کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیر کل بسیار حمایت کردند و با نگاه ویژه به ورزش بانوان پیشرفت گسترده‌ای در زمینه قهرمانی و مدال آوری داشتیم، ورزشکاران باید مشکلاتشان را به نواب روسا منتقل کنند تا بتوانیم به آنها کمک کنیم.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان حل مشکلات بانوان ورزشکار را وظیفه خود دانست و افزود: در سال ۹۶ برنامه‌ها و مشکلات خرد را حل کردیم اما بعضی از مسائل نیاز به زمان دارد و ما امیدواریم در سال ۹۷ شاهد پیشرفت بیش از پیش در ورزش بانوان خراسان رضوی باشیم.

سروری تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی که تا پایان هفته برنامه‌های سال جاری را برای تهیه زیر ساخت و آمادگی ورزشکاران جهت حضور در المپیک ۲۰۱۸ را ارائه دهند حساب آنها شارژ خواهد شد، وزارت ورزش و جوانان توجه به این بخش را در اولویت کار خود قرار داده است ما نیز به سهم خود ورزشکاران را حمایت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی برنامه‌های میان مدت به ما تکلیف شده است و ما براساس آن عمل خواهیم کرد، افزایش سهم ورزش در ارتقا تندرستی بانوان، افزایش سهم بانوان از اماکن ورزشی، توسعه ورزش در گروه‌های خاص، شرکت در ورزش همگانی و ارتقا نشاط اجتماعی و افزایش ورزش در زمان اوقات فراغت بانوان، افزایش سهم مدیریتی بانوان و شناسایی مستعدین ورزشی مهم‌ترین رویکرد ما خواهد بود.

سروری بیان کرد: استفاده از اماکن ورزشی روباز برای برخی از رشته‌های ورزشی اهمیت دارد به همین منظور با پردیس دانشگاه فردوسی و شهرداری گفت‌وگو کردیم و بزودی تفاهم‌نامه‌ای را امضاء می‌کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان المپیک خراسان رضوی مشکلات معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین سهمیه المپیک در تکواندو به سلیمی رسید

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در دومین روز از مسابقات تکواندو گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در شهر «تای آن» کشور چین، آرین سلیمی با کسب ۲ پیروزی متوالی جواز حضور در این بازی‌ها را کسب کرد.

وی در وزن ۸۰+ کیلوگرم دور نخست «واضح الاحمد» از قطر را در ۲ راند متوالی و با نتایج ۱۳ بر صفر و ۵ بر صفر از پیش رو برداشت. وی در ادامه به مصاف «ری راهی» از لبنان رفت و در دو راند و با نتایج ۵ بر صفر و ۱۱ بر ۳ پیروز از میدان خارج شد و ضمن راهیابی به دیدار نهایی سهمیه المپیک را کسب کرد. 

تیم ملی تکواندو ایران با دو نماینده، مبینا نعمت زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم بانوان و آرین سلیمی وزن ۸۰+ کیلوگرم مردان به مسابقات گزینشی قاره‌ای اعزام شده بود که هر ۲ نفر موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شدند تا با احتساب ۲ سهمیه قبلی که مهران برخورداری در وزن ۸۰+ کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم کسب کرده بودند، تکواندو ایران با ۴ سهمیه خود را برای حضوری موفق در این دوره از بازی‌ها آماده کند.

مینو مداح و مجید افلاکی سرمربیان تیم‌های ملی تکواندو، دکتر یاوری پزشک تیم ملی و هادی ساعی رئیس فدراسیون، در این سفر تیم ملی راه همراهی خواهند کرد. 

این دوره از جمعه ۲۵ اسفندماه با حضور ۹۴ تکواندوکار از ۳۳ کشور به میزبانی چین در سالن «شانگسی» شهر «تای آن» آغاز شده و امروز شنبه ۲۶ اسفندماه با شناخت نفرات برتر اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم در گروه زنان، ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم در گروه مردان به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 40 سالگی را رد کرده اید؟ حتما این 4 کلید سلامت را در خود بررسی کنید
  • پیام استاندار تهران درپی کسب سهمیه المپیک از سوی یک تکواندوکار زن
  • شیرینی «حجاب» روی سکوی قهرمانی جهان
  • معرفی ۳ ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک
  • نشست استاندار با روسای هیئت‌های ورزشی استان قزوین 
  • ۱۴۰۲ برای ورزش شنا پررونق بود/ چشم‌انداز کسب سهمیه المپیک در سال ۱۴۰۳
  • اعلام شرایط شرکت در آزمون جذب معلم ورزش
  • قهرمان ایران از امشب روی آنتن شبکه ورزش 
  • رونمایی از نامزد‌های جشنواره برترین ورزشکار سال ۱۴۰۲ شبکه ورزش سیما
  • چهارمین سهمیه المپیک در تکواندو به سلیمی رسید