Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > مجلس - طبق روال همه روزه مجلس، دقایق پایانی جلسه علنی مجلس به بیان تذکرات کتبی و شفاهی اختصاص یافت. تذکراتی که عمدتا متوجه دولت و شخص رئیس جمهور بود

به گزارش خبرآنلاین، اللهیار ملک‎شاهی نماینده کوهدشت و رئیس کمیسیون قضایی مجلس در تذکری خواستار تشکیل کمیته ای در مجلس برای رسیدگی به تذکرات و نطق های نمایندگان شد تا وزرا را به مجلس فرا بخوانند و مشخص شود که در واکنش به این تذکرات چه کرده اند؟
وی با بیان اینکه جامعه به دلیل سوء مدیریت یا تعمد برخی مدیران گاهی دچار التهاب می شود، افزود: اخیرا نرخ ارز چنین تلاطمی را ایجاد کرد در حالیکه یک شبه می توانستند ارز را کنترل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد دست های پنهان و غیرپنهانی هست که می خواهند مردم را به کف خیابان بیاورند و نارضایتی ایجاد کنند. بروید ببینید که اخلالگران بازار ارز چه وابستگی هایی به بانک مرکزی داشتند و افراد خاطی به دادگاه معرفی شوند.
تذکرات بیش از 50 نماینده به روحانی
علی مطهری به همراه 45 نماینده دیگر به رئیس‎جمهور و وزرای کشور، اطلاعات و علوم درباره ضرورت بهره گیری از نخبگان اهل سنت در سطوح مختلف و تقویت همبستگی ملی با شانیت بخشیدن به همه اقلیت های مذهبی تذکر دادند.
کریمی قدوسی، سالک، فولادگر، محجوب و قاضی‎پور و تنی چند از نمایندگان دیگر نیز در تذکری از رئیس جمهور پرسیدند: در بیمارستان جمعیت هلال احمر ایران در دوبی چه می گذرد؟

2727

کلید واژه‌ها : نرخ ارز - حسن روحانی - مجلس دهم -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نرخ ارز حسن روحانی مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند

رئیس جمهور گفت: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در نشست هیئت دولت با استانداران سراسر کشور طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

تأکید رئیسی بر حضور گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلسوی درخصوص انتخابات 1402 افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای حسن روحانی
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی