Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مازیار ناظمی در همایش مدیران روابط عمومی استان‌ها در کرمان با بیان این که مسوولان این وزارتخانه آشنایی بسیار خوبی حوزه روابط عمومی، رسانه و اطلاع‌رسانی دارند، اظهار داشت: خوشبختانه دکتر سلطانی به مباحث رسانه ای و اطلاع رسانی اشراف کامل دارد و با جدیت آن را دنبال می کنند.

وی افزود: مغلوب تبلیغات و موج آفرینی منفی نشویم ما در حوزه ورزش و جوانان باید امید به آینده و اتفاقات بزرگتر در ایران را به مردم  منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس روابط عمومی باید از امید و شادابی بگوید.

ناظمی با بیان این که رییس جمهوری در همایش هم اندیشی مدیران ارشد دولت دوازدهم در خصوص بیان شفاف برنامه ها و پاسخگویی تاکید داشت، تصریح کرد: بر اساس توصیه دکتر روحانی، مدیران در برابر درخواست‌های مردم سکوت نکنند و شنوا و پاسخگو مطالبات باشند و توفیقات دولت را به روشنی برای مردم بیان کنند.

وی ادامه داد: مسوولیت ها در نظام جمهوری اسلامی ایران  امانت است و مدیران  مستأجران این پست‌ها هستند و در این دولت همه ما باید با بیان واقعیت ها و آینده ای روشن، امید را در کشورمان نشر دهیم.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این موضوع که دکتر سلطانی فر در دو ‌حوزه ورزش و جوانان پاسخگویی به جامعه مخاطب در هر بخش را تاکید دارد، گفت: مقام عالی وزارت به  تمامی مسوولان در وزارتخانه تاکید کرده است تا مطالبات مردم را مورد بررسی قرار دهند و پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: شغل روابط عمومی، حرفه ای پر اهمیت است که  برای رسیدن به عالی ترین سطح در این حوزه باید از مشاوران مجرب بهره گرفته شود.

ناظمی با اشاره به رویدادهای ورزشی پیش‌رو اظهار اشت: بازی های جام جهانی فوتبال، بازی آسیایی و پارآسیایی مالزی از رویدادهای پیش روست  و در این خصوص وزیر ورزش و جوانان برای مهیا کردن بهترین امکانات با هدف آماده سازی تیم فوتبال برنامه های بسیاری را پیش بینی و در دست اجرا دارد.

وی اضافه کرد: هم اکنون با حمایت دکتر سلطانی فر بهترین کمپ در مسکو در اختیار تیم لیگ فوتبال قرار دارد چراکه مجموعه دولت براین باور است این مردم به قدری ارزشمند هستند که  برای شادی و نشاط آنها نباید از هیچ‌کو‌ششی فرو گذار کرد و باید بهترین شرایط برایشان مهیا شود.

ناظمی با بیان این که جام جهانی فوتبال عرصه رقابت بهترین‌های این رشته است، یادآور شد: نباید فراموش کنیم هر نتیجه‌ای که توسط ملی پوشان فوتبال کشورمان به دست بیاید، باید به جوانان مان افتخار کنیم و این موضوع نشر داده شود.

وی افزود: تا هفته آینده فهرست نهایی کاروان اعزامی به بازی های آسیایی اعلام می شود و امیدواریم که ورزشکاران کشورمان در این رویداد به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنند.

 ناظمی با اشاره به تلاش‌های ستودنی وزیر ورزش و جوانان برای ارتقاء سطح ورزش کشور در سطوح بین‌المللی گفت: دکتر سلطانی فر  در حفظ  ۴ سهمیه کسب شده در لیگ قهرمانان آسیا تلاش بسیاری صورت داده است . همانطور که می دانید برخی  از این تیم ها با مشکلات مالی و... مواجه بودند که با پیگیری وزیر ورزش و جوانان این سهمیه ها برای مردم فوتبال دوست کشورمان حفظ و ‌حراست شد.

وی افزود: واقعیت این است بر اساس سیاست های مسوولان وزارت ورزش و‌جوانان باید حداکثر امکانات در اختیار ورزشکاران مان قرار بگیرد تا جوانان  بتوانند در میادین مختلف افتخار آفرین باشند.

ناظمی با تکیر بر پوشش دقیق رویدادهای ورزشی بین‌المللی پیش‌رو خاطرنشان ساخت: علاوه بر پوشش خبری این رویدادها و تامین خواست به حق و منطقی مردم، ابعاد مثبت حضور ایران در این رویدادها باید بیشتر پوشش داده شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران در بازی های جاکارتا در دوبخش کمی و ‌کیفی حضور دارند، به طوری که کاروان ایران از 63 ورزشکار در مسابقات آسیایی به 104 ورزشکار افزایش داشته است. درواقع جمع کثیری از بانوان ورزشکار در مسابقات اندونزی حضور موثر دارند، حاضر شدن بانوان در عرصه ورزش قهرمانی، بیانگر  اثر بخش بودن برنامه های توسعه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حوزه ورزش بانوان هستند

ناظمی در پایان گفت: هفته جوان از روز شنبه آغاز می شود همانطور که در اخبار ارائه شده، در همه  سفرهای استانی وزیر ورزش و جوانان،دیدارهایی را با سمن ها دارند و  موضوعات مرتبط با جوانان  را پیگیری می کنند . روابط عمومی ها هم باید برنامه ها ،اطلاعات و اخبار هفته جوان را در سطح گسترده ای به جامعه مخاطب ارائه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی دولت روابط عمومی لیگ قهرمانان آسیا وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی