Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@02:08:04 GMT

برگزاری لیگ والیبال و فوتسال در بخش مرکزی مشهد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۴۵۱۵۰

برگزاری لیگ والیبال و فوتسال در بخش مرکزی مشهد

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، احمد صالح‌نژاد در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی مشهد، بزرگترین بخش کشور، به‌منظور هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی سال ۹۷، اظهار کرد: جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی در ۲۰۰ روستا، اسفند ماه سال گذشته برگزار شدو بیشترین بودجه به بخش مرکزی اختصاص یافت.

وی افزود: مهم‌ترین برنامه که پیش‌بینی شده است برگزاری لیگ والیبال و فوتسال در بخش مرکزی است، افتتاحیه این رقابت‌ها در سالن شهید بهشتی با حضور تیم‌های حاضر در لیگ و مسئولین استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد بیان کرد: در سال ۹۷ یکی از اهداف اداره ورزش و جوانان مشهد افزایش تعداد خانه‌های ورزش روستایی است، در سال گذشته ۳ خانه ورزش روستایی تجهیز شد، اما در سال ۹۷ با فراهم شدن زیر بنای تعداد بیشتری از این خانه‌ها راه اندازی و تجهیز می‌شود.

صالح‌نژاد تصریح کرد: در برگزاری مسابقات و در باشگاه‌ها حضور مربی با کارت معتبر الزامی است به‌همین منظور و در راستای پیشگیری از خطرات احتمالی و رعایت قانون در سال ۹۷ کلاس مربی‌گری در چهار رشته به‌صورت رایگان برای دهیاران برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در تمام شهرستان‌های استان گودهای کشتی با چوخه داریم اما در روستاهای مشهد تعداد کمتری را شاهد هستیم به همین منظور در طی سال جاری با هماهنگی‌ اداره کل ورزش و جوانان گود کشتی با چوخه در نزدیک‌ترین روستا به شهر جهت رفاه حال علاقه‌مندان ساخته خواهد شد.

گفتنی است؛ گردهمایی دهیاران بخش مرکزی مشهد به منظور هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی سال ۹۷ صبح امروز با حضور معاون توسعه امور ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد، دهیاران بخش مرکزی و جمعی از مسئولان شهری و روستایی در سالن همایش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان بودجه فوتسال مشهد والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۴۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم

رضا ذاکری رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات والیبال دو نفره ساحلی تور آزاد بانوان از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه آزاد قشم در زمین ورزشی سایت پارک زیتون  برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۵ تیم از سراسر کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!